  • 11. Data: 2009-04-09 06:53:48
    Temat: Re: Karty Citi: BP i Plus
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > Ja bym rozważył Eurobank PremiumClub jeśli ktoś tankuje na Statoil i chce
    > zbierać punkty.

    Przypominam, iż pytanie było co lepsze : zwykła KK Citi czy karta
    partnerska Citi. Nikt nie pytał o inne karty pewnie z uwagi na fakt, iż
    pytający chce pozostać w Citi.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-04-09 08:08:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Zmieniać 'zwykłą' kartę gold na CitiPlus albo Citi-BP?

    Wcześniej miałem złotą Citi-PLUS, potem gdy po ponad 10 latach zrezygnowałem
    z PLUSA, zmieniłem na Citi-BP.
    Nie mam nic wspólnego z BP, nawet tam nie tankuję - wolę Carrefour, bo
    zawsze to 30gr/l taniej. A punkty sprzedaję za około 80-90% wartości. W
    ciągu roku nazbiera się tego ze 100PLN - wszystko tylko dzięki płaceniu tą
    kartą.
    Prócz tego mam BZWBK-Orange, którą płacę na zmianę z Citi-PLUS (zmiana co
    około 2 tygodnie), a punkty Profit opycham jako doładowania pomarańczowego
    pre-paida. Tego też się zbiera za około 100PLN rocznie.
    Policz ile wyjdzie u Ciebie i jeśli chcesz się w to bawić to zmieniaj...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2009-04-09 08:39:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 00:35:55 +0200, Mithos napisał(a):

    > Tefal.
    > No właśnie tyle ta patelnia kosztuje w sklepie. Orientowałeś się po ile
    > teraz są dobre patelnie/naczynia ?

    Tak już totalnie OT to tefal z tym swoim teflonem to jest po prostu syf
    ostatni, także IMO szkoda trochę tych Twoich punktów.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2009-04-09 08:46:02
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Przypominam, iż pytanie było co lepsze : zwykła KK Citi czy karta
    > partnerska Citi. Nikt nie pytał o inne karty pewnie z uwagi na fakt, iż
    > pytający chce pozostać w Citi.

    Dlatego moja uwaga dotyczyła Citi-BP, a informacja o PremiumClub to jedynie
    konkluzja.

  • 15. Data: 2009-04-09 09:41:25
    Temat: PATELNIE
    Od: "Strachu S." <s...@g...pl>

    xbartx:

    > Tak już totalnie OT to tefal z tym swoim teflonem to jest po prostu syf
    > ostatni, także IMO szkoda trochę tych Twoich punktów.

    Miałem patelnię Tefal z teflonem.
    Pamiętam, że kosztowała powyżej stówy, chyba 109 albo 139.
    To było dziesięć lat temu.
    W zeszłym roku ją wydałem na "dobicie" na działce, zresztą była sprawna,
    powłoka teflonowa pozostała "na oko" w 98-99%, nie zmyta, nie zdrapana, ani
    nie starta.
    To była dobra patelnia, ale wcale nie zamierzam jej chwlić.
    Chodzi o cenę/koszty/amortyzację:
    Koszt tej patelni rocznie to 109/9=12,11pln.
    A wydawszy na działkę starego Tefala kupiłem nową patelnię w IKEA, za 7
    (siedem) złotych.
    Na razie działa pół roku, a wystarczy, że wytrzyma rok (a myślę, że przeżyje
    sporo więcej) - i już będzie tańsza niż tefalowska.

    Strachu S.

  • 16. Data: 2009-04-09 10:52:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > http://allegro.pl/item594682368_patelnia_tefal_l_920
    90_inox_2_patelnie_22_i_26.html

    To takie wlasnie byly? W ktorym katalogu BP (z ktorego roku) je znajde?
    Bo przyznaje ze widze tam patelnie Tefal, ale "niezupelnie" identyczne.

    Masz takie z odpinana raczka?

    > Akurat 4 x Red Bull kosztował tam 20 zł. Cena taka jak wszędzie
    > (wliczając markety). Poza tym wtedy nie miałem czasu za tym biegać, bo
    > robiłem ten zakup na większa imprezę i tych punktów przypadkiem
    > całkiem sporo zebrałem.

    Przyznaje ze nie mam bladego pojecia ile kosztuje Red Bull.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2009-04-09 12:44:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > To takie wlasnie byly? W ktorym katalogu BP (z ktorego roku) je znajde?
    > Bo przyznaje ze widze tam patelnie Tefal, ale "niezupelnie" identyczne.

    Nie wiem czy identyczne. Być może są tylko podobne.

    > Masz takie z odpinana raczka?

    Tak.

    > Przyznaje ze nie mam bladego pojecia ile kosztuje Red Bull.

    Tyle co pisałem.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-04-09 15:34:14
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Mithos pisze:

    > Moje patelnie są bardzo super :) Zamiast kupować w sklepie mogłem
    > skorzystać z punktów.

    a nie sądzisz, ze stacje ktore nie daja punktow lojalnosciowych, a np
    kupuje hurtowo paliwo BP sa tanszo o conajmniej 0,15 PLN / litrze ?

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 19. Data: 2009-04-09 16:23:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dannyboy pisze:
    > a nie sądzisz, ze stacje ktore nie daja punktow lojalnosciowych, a np
    > kupuje hurtowo paliwo BP sa tanszo o conajmniej 0,15 PLN / litrze ?

    Nie sądzę. W Warszawie to całkowita loteria. Kiedyś jeździłem tankować
    na JET, bo było tam czasem nawet 30-40 gr taniej (w obrębie jednego
    miasta!) ale później się to zmieniło. Pomijam już fakt, że do tego JET'a
    miałem w dwie strony ponad 20km więc zwyczajnie mi się odechciało tam
    jeździć.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-04-09 17:25:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie sądzę. W Warszawie to całkowita loteria. Kiedyś jeździłem tankować na
    > JET, bo było tam czasem nawet 30-40 gr taniej (w obrębie jednego miasta!)

    40gr, to bywa u mnie a przestrzeni 200m (pomiędzy dystrybutotami Neste a
    Shell).