  • Data: 2007-09-24 21:11:00
    Temat: Karty Toyota Banku
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Walsnie zostala aktywowana moja karta TB i dokonalem pirwszej platnosci
    online. Zaraz po transakcji zalogowalem sie sie do systemu internetowego a w
    nim nie ma ani sladu po blokadzie.
    Przychodza mi do glowy 2 rozwiazania. Albo system internetowy TB nie w
    calosci dziala online, albo karty TB sa obslugiwane przez inna instytucje
    (zakladam, ze jest to BZ WBK). Za druga opcja przemawia czas aktywacji
    karty, infolinia twierdzi, ze jest to 24h, ale z moich obserwacji wynika, ze
    karta dziala dopiero wieczorem nastepnego dnia roboczego.
    Czy ktos moglby potwierdzic lub zaprzeczyc? ;)

    To juz moje 3 podejscie do karty z chipem. pierwsza KB w 2003, druga BZWBK w
    2006 i teraz 3-cia (mimo logo TB prawdopodobnie tez BZ WBK). Przez
    najblizszy miesiac bede testowal jej uzytecznosc. Teraz dla odmiany nie bede
    kasowal danych z paska, a tylko obserwowal jak beda odczytywane dane i jak
    bedzie sie odbywac autoryzacja :).

    MK