    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karty, karty, karty...
    Date: Tue, 16 Jun 2009 23:25:04 +0200
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ostatnio banki zmuszaja posiadaczy kart do wykonania okreslonej liczby
    transakcji. Jak ich posiadacz nie wykona to otrzymuje kare. Co ciekawe osoba
    uzywajaca czesto karty tez musi sie liczyc z kara... za wydanie duplikatu...
    ;).
    Od 3 m-cy korzystam z karty Polbanku, do chwili obecnej zrobilem nia ok 100
    transakcji. Karta juz zaczela sie rozwarstwiac Oplata za wydanie duplikatu
    15pln, jesli tak dalej pojdzie to bede musiac przyjac, ze karta musi byc
    wymieniana co 6 m-cy, czyli dodatkowe 30pln rocznie. A moze to tylko u mnie
    niszcza sie tak karty i nie jest to masowym problemem?
    Amex przetrwal u mnie cale 2 lata, ale byl pewien okres kiedy uzywalem go od
    swieta, a u kresu jej waznosci wygladala jak wyrwana psu z gardla, ok 25%
    paska magnetycznego bylo oklejone. Czarna karta Multi juz po kilku
    transakcjach wygladala jakby byla zabytkiem z xx wieku ;).

    MK