  • 11. Data: 2009-06-16 22:00:18
    Temat: Re: Karty, karty, karty...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Cze, 23:54, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > U mnie VG Multi rozpadla sie po 6m-cach, ale tak duplikat gratis, wiec
    > wymiana bezbolesna, ale jak mialem classica to po pewnym czasie tak okropnie
    > wygladala, ze bylem zmyszony dokonczyn zniszczenia i zerwac cala folie z
    > awersu, na rewersie zakonczylo sie to odcieciem odstajacej warstwy zyletka
    > ;).

    Ciekawe, z czego wynika tak różna jakość kart w ramach jednego BRE ?
    Mam VC mBnku półtora roku i karta jest niemal w idealnym stanie, a tu
    czytam, że krótko po starcie sypią się goldy Multi....Mają różnych
    producentów ?

  • 12. Data: 2009-06-16 22:05:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

[...]

    IMHO nie nalezy patrzec na czas uzywania karty ale na liczbe transakcji.
    producentow maja takich samych, jak wszedzie przy masowej produkcji mozna
    trafic na egzemplarz wyjatkowo slaby, ktory przeslizgnie sie miedzy
    kontrolami jakosci i wyjatkowo dobry, przy ktorego produkcji maczal palce
    jakis nowy pracownik ;).

    MK

  • 13. Data: 2009-06-17 06:43:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:25:04 +0200, MK napisał(a):

    > Od 3 m-cy korzystam z karty Polbanku, do chwili obecnej zrobilem nia ok 100
    > transakcji. Karta juz zaczela sie rozwarstwiac Oplata za wydanie duplikatu
    > 15pln, jesli tak dalej pojdzie to bede musiac przyjac, ze karta musi byc
    > wymieniana co 6 m-cy, czyli dodatkowe 30pln rocznie. A moze to tylko u mnie
    > niszcza sie tak karty i nie jest to masowym problemem?

    Kredytówka gold Polbanku pęka na pasku mniej więcej po pół roku ;). Jeszcze
    nie wymieniałem bo trwa to 2 tygodnie a karta cały czas działa. Czyli jak
    brać to golda bo duplikat jest za darmo (wydanie duplikatu w Polbanku to
    zastrzeżenie starej i wydanie kolejnej z nowym numerem, ja mam trochę inną
    definicję duplikatu ale nie będę się z konsultantami sprzeczał ;)).

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2009-06-17 07:14:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:45:20 +0200, Mithos napisał(a):

    > Znam kogoś kto testował i działa

    Działa, działa, bank za darmo przysyła nowy plastik.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 15. Data: 2009-06-17 16:29:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysiek <k...@o...pl> writes:

    > z drugiej strony wydanie duplikatu karty w miejsce skradzionej jest
    > bezpłatne, więc w miejsce zniszczonej też tak powinno być..

    W miejsce zniszczonej mozna wydac duplikat, ale po utracie karty trzeba
    wydac zupelnie nowa. Moze kwestia nietypowej terminologii w jakims
    banku.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2009-06-17 16:58:56
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    MK pisze:

> [...]
    > ok 25% paska magnetycznego bylo oklejone. Czarna karta Multi juz po
    > kilku transakcjach wygladala jakby byla zabytkiem z xx wieku ;).

    U mnie jest tak:
    DC jest nie do zdarcia.
    Visa LOT jest okay
    karty Multibanku to porażka (choć nowa VE Aquarius (taka czarna) wydaje
    się trochę lepsza)
    Ale najgorsze są karty Nordea (w szczególności Visa electron). Korzystam
    z niej dwa razy w miesiącu, raz, żeby wpłacić ratę we wpłatomacie, i
    drugi, żeby wypłacić to co na koncie zostaje po poraniu przez bank raty.
    A karta wygląda jak podróba - jest po prostu zielona i nic na niej już
    nie jest napisane (ani czyja, ani data ważności, ani numer) Nic, co jest
    nadrukowywane przy personalizacji na niej nie zostało.

  • 17. Data: 2009-06-17 17:07:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Filip pisze:
    > karty Multibanku to porażka (choć nowa VE Aquarius (taka czarna) wydaje
    > się trochę lepsza)

    A ile czasu masz tego Aquariusa ?

    Czarna to jest VC, a VE (debetówka) to ZTCP czarna nie jest.

    Kredytowy AQ (czarny) jest wykonany mocno tandetnie i po 2 tygodniach
    wygląda jak wyjęty psu z gardła.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-06-18 14:41:54
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Mithos pisze:

    > A ile czasu masz tego Aquariusa ?
    >
    > Czarna to jest VC, a VE (debetówka) to ZTCP czarna nie jest.
    >
    > Kredytowy AQ (czarny) jest wykonany mocno tandetnie i po 2 tygodniach
    > wygląda jak wyjęty psu z gardła.

    Teraz w AQ debetówka też jest czarna. Poprzednią purpurowo-buraczkową i
    jeszcze wcześniejszą - bursztynową trzeba było co mniej więcej 6
    miesięcy wymieniać. Nową czaarną mam od dwóch miesięcy i na razie nie
    widać żadnych oznak zużycia, choć używam jej tylko jako bankomatowej.