  • 11. Data: 2003-02-17 18:59:03
    Temat: Re: Karty kredytowe za granica...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ps. Ciekaw jestem jakie beda kursy ;-))

    huh - a w druga strone? ;)
    MC w USA na USD.... :))))))))

  • 12. Data: 2003-02-18 07:25:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:b2r4j8$chs$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jesli myslisz o KK to chociazby MC BPH/PBK :-)
    > A jesli myslisz o visie KK to jak na razie chyba zadna..

    VC z PKO BP. Tak samo jak MC jest przeliczana przez EUR.
    Ma to w regulaminie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2003-02-18 14:46:13
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    W news:b2r4j8$chs$1@atlantis.news.tpi.pl, Maciej Bebenek
    <m...@U...TO.komorka.org> wyklikałeś(aś):

    > Jesli myslisz o KK to chociazby MC BPH/PBK :-)

    Miałem, kazali zrezygnować bo im nie wychodziła zdolność kredytowa przy
    zmianie raty kredytu ;-) Zrobiłem to z nieukrywaną radością (pomimo, że
    dostałem ją gratis) bo kursy to oni mają chore.

    --
    radar
    (...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,

  • 14. Data: 2003-02-18 15:57:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post.pl_>

    > Miałem, kazali zrezygnować bo im nie wychodziła zdolność kredytowa przy
    > zmianie raty kredytu ;-) Zrobiłem to z nieukrywaną radością (pomimo, że
    > dostałem ją gratis) bo kursy to oni mają chore.

    nie przesadzaj z tymi chorymi kursami - znam gorsze: FORTIS ;-)))

    Operacje wykonane KK MC w BPH-PBK rozliczone 5 i 10 lutego wskazują, że kurs
    w nich użyty (4,2443 i 4,2470) jest równy kursowi sprzedaży dewiz w NBP z
    narzutem od 1,20% do 1,34%
    Dzis w BPH kurs wynosi 4,2195 a w NBP 4,1947 czyli ten narzut powinien byc
    ok 0,6% - porownuje do NBP bo BPH-PBK nie podaje archiwum kursow

    Nie są to tragiczne przeliczniki, biorąc pod uwagę, że KK jeszcze nie musze
    przez parę tygodni spłącać :-))
    *** blad ***

  • 15. Data: 2003-02-19 09:56:52
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    W news:b2tl65$akd$1@nemesis.news.tpi.pl, blad <b...@W...pl>
    wyklikałeś(aś):

    > nie przesadzaj z tymi chorymi kursami - znam gorsze: FORTIS ;-)))

    oj są chore, w Chorwacji bardziej się opłacało brać kasę na delfinka niż
    płacić KK BPHPBK
    a z Fortiesm to norma ;-)