  • 1. Data: 2003-02-16 21:22:53
    Temat: Skąd EURO - z Polski czy z bankomatu?
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    Witam.

    Co jest bardziej ekonomiczne: Kupienie 100 EUR w polskim kantorze, banku -
    czy wyjęcie tej kwoty z bankomatu? (wyjmować będę w Austrii; mam VE Lukas,
    VE mBank, Maestro PeKaO)

    Jak wiesz, to podziel się doświadczeniem.

  • 2. Data: 2003-02-16 21:29:01
    Temat: Re: Skąd EURO - z Polski czy z bankomatu?
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Co jest bardziej ekonomiczne: Kupienie 100 EUR w polskim kantorze, banku -
    > czy wyjęcie tej kwoty z bankomatu? (wyjmować będę w Austrii; mam VE Lukas,
    > VE mBank, Maestro PeKaO)

    M.

  • 3. Data: 2003-02-17 11:12:38
    Od: s...@o...pl

    > M.

    pokazuje ię bląd?

  • 4. Data: 2003-02-17 21:45:45
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > pokazuje ię bląd?

    Zeby dzialalo musisz miec ustawiony adres serwera z ktorego pobierasz pbb
    jako domyslny. Ale i tak wysle Ci na maila.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )