  • 61. Data: 2005-02-27 10:47:53
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rsa127 napisał(a):

    > Wszystko jest on-line. Więc w systemie jest informacja o transakcji nawet z
    > paska.

    No dobra, dobra. Ale pytałem o blokady. Nie wygasają automagicznie aż
    dotrze rozliczenie?

  • 62. Data: 2005-02-27 12:51:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > No dobra, dobra. Ale pytałem o blokady. Nie wygasają automagicznie aż
    > dotrze rozliczenie?

    Moze wygasaja po 3 miesiacach, kto ich tam wie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 63. Data: 2005-03-14 19:26:23
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    > Moze wygasaja po 3 miesiacach, kto ich tam wie.
    Tak naprawdę lepiej zostawić jeszcze dłużej :)

    Tomasz

  • 64. Data: 2005-03-22 19:12:20
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "owp" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > A wzór podpisu (ten chyba jest ?) możemy wymyśleć razem (nie musi być
    > przecież nazwisko, tylko sygnaturka)...

    W świetle tego że ostatnio nie spotykam się nawet z próbą sprawdzania
    przez kasjera/sprzedawcę podpisu który złożyłem na slipie czy jest on
    chociaż trochę podobny do tego który jest na karcie, to ja podpisem bym
    się nie martwił... ;))

    PS: w końcu podpiszę się jako "Kaczor Donald"... ;P

    NP: Ildjarn - "Nocturnal visions"

    --
    Though I seek thy hell
    You close the gate before me

  • 65. Data: 2005-03-22 19:15:56
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Tomasz" <w...@g...pl> wrote:
    > I wyciągasz dowód ... a tu nie trzeba.

    A jakbyś chciał na takim pre-paidzie mieć więcej niż zezwala ustawa
    mówiąca o rejestrowaniu transakcji powyżej pewnej kwoty? ;))

    NP: Ildjarn - "Nocturnal visions"

    --
    As the darkness creeps over the Northern mountains of Norway
    and the Silence reach the woods

  • 66. Data: 2005-03-22 20:51:36
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Varg <v...@p...megapolis_invert> wrote:

    > PS: w końcu podpiszę się jako "Kaczor Donald"... ;P

    nie przejdzie tylko w przypadku jak będziesz kupował high-endowe HDTV :-)

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 67. Data: 2005-03-22 21:26:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Varg <v...@p...megapolis_invert> writes:

> [...]
    > przez kasjera/sprzedawcę podpisu który złożyłem na slipie czy jest on
    > chociaż trochę podobny do tego który jest na karcie, to ja podpisem bym

    Podpis na kwicie nie sluzy po porownywania go z czymkolwiek (myslisz
    ze sprzedawca moze miec odpowiednie kwalifikacje?) a do potwierdzenia
    zawarcia transakcji.

    I.e., sprzedawca nie moze "przeciagnac" karta 2 razy i twierdzic
    ze dokonales dwoch transakcji. Podobnie np. nie moze sobie skopiowac
    karty na parkingowa i sam sie podpisywac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 68. Data: 2005-03-23 01:47:19
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > Podpis na kwicie nie sluzy po porownywania go z czymkolwiek (myslisz
    > ze sprzedawca moze miec odpowiednie kwalifikacje?) a do potwierdzenia
    > zawarcia transakcji.

    Ale to w jego interesie jest aby sprawdzić podpis... Ja mogę podpisać
    się "Bill Gates" albo postawić dwa krzyżyki, za moment zadzwonić do
    banku że kartę ni ukradziono, zareklamuję tę transakcję i co wtedy się
    stanie?

    > I.e., sprzedawca nie moze "przeciagnac" karta 2 razy i twierdzic
    > ze dokonales dwoch transakcji. Podobnie np. nie moze sobie skopiowac
    > karty na parkingowa i sam sie podpisywac.

    Oczywiście że nie może, ale powinien zernąć na podpis: jeśli nie zgadza
    się z tym który jest na karcie, to powinien ją zatrzymać i ew.
    zniszczyć. Nawet chyba tutaj, na grupie było to roztrząsane...

    --
    My eyes are shut I cannot see
    Though clear is thy despair

  • 69. Data: 2005-03-23 09:40:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Varg"
    > PS: w końcu podpiszę się jako "Kaczor Donald"... ;P

    ja w ING chcialem przez internet zamowic karte przedplacona bez opisu
    (nazwiska) - karta wg cennika ma kosztowac 9 zl a opis 15.
    Niestety zgloszenie przez internet uniemozliwia taki zakup - musi byc
    wypelnione pole "opis karty" - wiec opisalem Kubuś Puchatek wychodząc
    z założenia że skoro opisu może nie być to równie dobrze moze być ale
    "nieistotny". Niestety pan ktory oddzwania z ing po takim zamowieniu
    nie chcial go zrealizowac.

    Zakup w oddziale karty nieopisanej tez na razie sie nie udal bo mieli
    tylko karty z terminem waznosci za 4 miesiace :-)
    *** blad ***

  • 70. Data: 2005-03-23 10:51:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    blad napisał(a):

    > ja w ING chcialem przez internet zamowic karte przedplacona bez opisu
    > (nazwiska) - karta wg cennika ma kosztowac 9 zl a opis 15.

    A Ty czytasz co ja do Ciebie rozmawiam?

    Karta bez opisu - 9 PLN. Karta z opisem - 15 PLN (a nie 9+15).

    W ing.pl na każdym kroku piszą, że w eWnioskach zamawiać można jedynie
    personalizowaną, a niepersonalizowaną jedynie w oddziale.