  • 11. Data: 2004-03-25 14:18:12
    Temat: Re: "Kasa jest w bankach"
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    napisał w wiadomości news:c3unuq$dig$1@news.onet.pl...

    > No jak sie wszyscy rzuca do kupowania Euro... ;) moze jakis kredyt na
    stale
    > oprocentowanie? hehehe

    O tym właśnie myślałem. Całą gotówkę w euro i za możliwie największy kredyt
    też euro?

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 12. Data: 2004-03-25 14:25:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adamo 2. <a...@c...com> wrote:
    > O tym właśnie myślałem. Całą gotówkę w euro i za możliwie największy
    > kredyt też euro?

    eee - a nie w zlotych? Jak opanuje RPP i NBP, rozda kase to wzrosnie
    inflacja i rynkowe stopy procentowe. Jak ludzie wycofaja wklady to w ogole
    bedzie fajnie ;) Brac w zlotowkach - w ziemie inewstowac, albo w jakies
    mieszkanie - a pozniej splacic :P
    Ci co wezma kredyt o zmienna stope procentowa, brrrrr - nawet nie mysle co
    beda mieli.

  • 13. Data: 2004-03-25 15:24:31
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    napisał w wiadomości news:c3uq6m$so7$1@news.onet.pl...

> [...]
    > mieszkanie - a pozniej splacic :P
    > Ci co wezma kredyt o zmienna stope procentowa, brrrrr - nawet nie mysle co

    No tak, źle się wyraziłem chodziło mi o kredyt w złotych i wtedy kupić
    dopiero euro...

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 14. Data: 2004-03-25 15:59:22
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    > Powinniśmy się zastanowić na ile czasu przed wyborami należy zacząć
    > likwidować rejestry funduszy i wycofywać gotówkę z banku... miesiąc? Dwa
    > tygodnie? I co kupić? Euro? złoto?

    [przypomnę, że kręcimy się wokól Mulata]

    moim zdaniem: weź poprawkę na sondaże - poparcie wynikające z sondaży
    teraz nie musi odpowiadać temu z dnia głosowania (mam nadzieję, że
    rzeczywiste poparcie jest niższe niż teraz deklarowane).

    jednak jeśli nadal będzie roslo [poparcie dla partii zwolenników szlabanów
    kolejowych], to nie przeliczałbym na miesiące czy tygodnie, tylko... za
    wszystko co masz kupuj 1:1:1 Euro, Dolary, Franki i zakop w trzech
    słoikach/słojach/beczkach* w ogródku

    pozdrawiam
    zbyszko janke

    _________

    * - słój czy beczka - zależy jakiej objętości potzrbujesz do zakupionych
    banknotów

  • 15. Data: 2004-03-25 16:44:39
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > moim zdaniem: weź poprawkę na sondaże - poparcie wynikające z sondaży
    > teraz nie musi odpowiadać temu z dnia głosowania (mam nadzieję, że
    > rzeczywiste poparcie jest niższe niż teraz deklarowane).

    Poprawkę należy brać tylko nie wiem czy akurat w tą stronę.
    IMHO poparcie dla pajaca jest niedoszacowane gdyż część
    ankietowanych mimo wszystko wstydzi się przyznać do swoich
    rzeczywistych preferencji (jak to bywało z komuchami) i zapewne
    wskazuje PO, a przy urnie i tak zrobi swoje.
    No i zawsze mozliwy jest jeszcze wariant kompromitacji typu
    hiszpańskiego (odpukać).

    > pozdrawiam
    również
    Pix

  • 16. Data: 2004-03-25 20:20:08
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 25 Mar 2004 11:35:30 +0100, "pix" <p...@w...pl> wrote:

    >"Lepper proponuje nam życie na kredyt i nie przejmuje
    >się zbytnio tym, że przyszłe pokolenia będą musiały go
    >spłacać."

    ROTFL. Ale argument... Chyba od czasów Gierka mamy takie rządy, a już
    na pewno od początku lat 90-tych żyjemy na kredyt. Być może nie na
    kredyt przyszłych pokoleń, bo w tym tempie krach nastąpi wcześniej :-(
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2004-03-25 20:20:13
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 25 Mar 2004 14:33:00 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >No to moze inaczej. Sam nie naleze do zwolennikow UWoli wiedzacych wszystko
    >najlepiej, ale mowisz o zadluzeniu realnym czy nominalnym, czy liczysz

    a jakie ma znaczenie nazewnictwo? Jeśli rok w rok budżet jest
    deficytowy, to jest to coraz większe zadłużanie się.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2004-03-25 20:20:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 25 Mar 2004 14:42:32 +0100, "PMZ" <p...@b...pl> wrote:

    >tygodnie? I co kupić? Euro? złoto?
    >
    >Moje pytanie jest tylko w połowie żartem...

    bo nie wymieniłeś USD? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2004-03-25 21:48:53
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    janke <j...@p...onet.peel> wrote:

> [...]
    > tylko... za wszystko co masz kupuj 1:1:1 Euro, Dolary, Franki i zakop
    > w trzech słoikach/słojach/beczkach* w ogródku

    Jeśli już w słoik lub beczkę, to lepiej same dolary - bo wszystkie banknoty
    USD wydane kiedykolwiek mają moc płatniczą. A nie wiadomo, jak długo potrwa
    kryzys... ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 20. Data: 2004-03-26 12:49:15
    Od: "Zenon Brodooki" <z...@b...pl>

    > moim zdaniem: weź poprawkę na sondaże - poparcie wynikające z sondaży
    > teraz nie musi odpowiadać temu z dnia głosowania (mam nadzieję, że
    > rzeczywiste poparcie jest niższe niż teraz deklarowane).

    przykro mi, ale jako socjolog musze Cie zmartwic... poparcie dla Leppera
    jest duzo wyzsze niz w sonadazach, a to dlatego, ze duza grupa ludzi wstydzi
    sie podac nawet w anonimowej ankiecie, ze bedzie glosowac na tego ^&%%$^&
    (czytaj milego czlowieka :P)
    poza tym wiele zalezy od tego jaka technike objeto przy tworzeniu sondazu,
    choc w przypadku sonadazy partii stosuje sie te najbardzije optymalne

    Zenon