  • 61. Data: 2009-05-29 08:44:07
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > procencie
    >>

    > Nasze poglądy pozostaną rozbieżne z prostej przyczyny - ja mam zaufanie
    > do Michalkiewicza, a Ty nie. Po prostu wierzę, że akurat on dobrze wie
    > o czym pisze. Jeśli to naiwność, to trudno - pozostanę naiwny.
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Pewnie. :) Każdy powinien robić to co uważa za stosowne jeżeli nie robi tym
    innemu krzywdy. Pozostaje z szacunkiem

  • 62. Data: 2009-05-29 08:57:19
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pewnie. :) Każdy powinien robić to co uważa za stosowne jeżeli nie robi
    tym
    > innemu krzywdy. Pozostaje z szacunkiem

    .. i wzajemnie - szacuneczek i pozdrowienia
    sys29

  • 63. Data: 2009-05-29 09:13:58
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Sluchacie moze syreniego spiewu tutejszego IDIOTEN - XXL, ktory was epatuje
    swoja glupota i nieprawoscia, wykonujac swa krecia robote,raczej sluzbowo?

    Za probe wyjasnienia tego przekretu, oficjalnie zyciem zaplacily dwie osoby z
    NIK : Michal Falzmann i Walerian Panko.

    Licz się ze słowami, debilu z Kanady.
    Jakim prawe oskarżasz mnie o głupotę i nieprawość???
    Nie było tutaj w ogóle mowy o aferze FOZZ i śmierci M.Falzmanna i W.Pańki.
    Dyskutowaliśmy o tzw. planie stabilizacyjnym L.Balcerowicza i paszkwilach
    napisanych przez J.R.Nowaka oraz S.Michalkiewicza

    p.s. Przejawem twojej "mądrości" jest zadeklarowanie poglądów liberalnych
    i wklejenie linka z wywiadem przeprowadzonym z Andrzejem Gwiazdą, który
    wzdycha do realnego socjalizmu z 1980r.

  • 64. Data: 2009-05-29 09:50:51
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > p.s. Przejawem twojej "mądrości" jest zadeklarowanie poglądów liberalnych
    > i wklejenie linka z wywiadem przeprowadzonym z Andrzejem Gwiazdą, który

    Jeżeli mogę zabrać głos, to proponowałbym panowie abyśćie obaj zakończyli
    wzajemne obrzucanie inwektywami - przynajmmniej w tym wątku.

    Moze w następnym będzie lepiej, i jakoś pomimo tego że różnimy się
    zasadniczo/kluczowo w niektórych kwestiach, może w przyszłości uda nam się
    spierać bez wzajemnego baluzgania na siebie....

    Jakoś trzeba zapanować nad swoimi emocjami, pomimo że wcale nei jest to
    czasami łatwe....

    P.S. Narodem skłóconym łatwiej jest manipulować.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 65. Data: 2009-05-29 11:41:44
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sys29 <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Bo większość ludzi to nieuleczalni socjaliści. Zauważył to już Karol Marks,
    który uważał, że wystarczy wprowadzić demokrację, aby nastał socjalizm.
    Można dobitniej - większość ludzi ma mózgi wyprane przez lewicowe tuby
    propagandowe.

    Czyli w Polsce 99% społeczeństwa to zwolennicy socjalizmu?

    No przecież Ci już napisałem PO OWOCACH !!! LB jako minister finansów
    zajmował się podnoszeniem podatków i krępowaniem swobód gospodarczych.

    Podnosił podatki bo tak lubi? Czy możesz podać konkretne przykłady podnoszenia
    podatków i krępowania swobód gospodarczych przez L.Balcerowicza?

    Gdyby zwolennicy szkoły austriackiej przeprowadzili reformy na początku
    lat 90-tych, a nie nieudacznicy w rodzaju LB, to dziś mielibyśmy prosty
    i sprawiedliwy system podatkowy oraz ogromną wolność ekonomiczną.

    Mam poważne obawy, że to tylko w publicystyce UPR tak pięknie wygląda.
    99% Polaków nie wierzy absolutnie w te świetlane wizje "czystego i prawdziwego
    kapitalizmu" ala UPR.
    Czy jesteś w stanie udowodnić, że te 1% popierających UPR ma rację a 99% się myli?
    Czy możesz podać przykłady krajów gdzie wprowadzono program lansowany przez
    UPR i od lat trwa tam eldorado oraz ogromna wolność ekonomiczna?

    .. no tutaj to już sobie chyba jaja robisz ?????
    BO TAKIE SĄ PRAWA EKONOMII. Ekonomiści austriaccy ( a także chicagowscy )
    już dawno wykazali, że kapitalizm jest o wiele efektywniejszy od socjalizmu.

    Socjalizm upadł w 1989r. Czy nie zauważyłeś tego?
    Jeśli konsekwentnie kierować się wykładnią UPR, że tylko ta partia
    reprezentuje program prawicowy czyli stricte kapitalistyczny to oznaczałoby,
    że na świecie w ogóle nie ma kapitalizmu bo wszędzie panuje socjalizm!!!
    To skąd ten niespotykany w dziejach ludzkości skok techniczny i cywilizacyjny
    jeśli gospodarki wszystkich krajów są duszone nadmiernymi podatkami i brakiem
    wolności gospodarczej???

  • 66. Data: 2009-05-29 11:48:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Więc daruj sobie młody człowieku tego typu uwagi, i prosze cię i nie
    > prowokuj mnie abym znowu używał w stosunku co do ciebie przekleństw dla
    > naszego wspólnego dobra....

    Rozumiem, że teraz pracujesz i ktoś Ci ktoś płaci za spamowanie?

    --
    marfi

  • 67. Data: 2009-05-29 13:12:10
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    -

    > Licz się ze słowami, debilu z Kanady.
    > Jakim prawe oskarżasz mnie o głupotę i nieprawość???

    Ja cie oskarzam? Sam sie podkladasz i widac jaki jestes madry i prawy.
    Ja tylko wyciagam te twoje wypowiedzi blizej swiatla, krecie:)

    > Nie było tutaj w ogóle mowy o aferze FOZZ i śmierci M.Falzmanna i W.Pańki.
    > Dyskutowaliśmy o tzw. planie stabilizacyjnym L.Balcerowicza i paszkwilach
    > napisanych przez J.R.Nowaka oraz S.Michalkiewicza.

    No i co z tego, ze nie bylo mowy? Ale teraz jest. Na jakiej podstawie krecie
    twierdzisz wiec, ze Michalkiewicz pisze paszkwile?
    Jak widac uwielbiasz bezpodstawnie pomawiac ludzi prawych, jak kazdy
    niegodziwiec !

    > p.s. Przejawem twojej "mądrości" jest zadeklarowanie poglądów liberalnych
    > i wklejenie linka z wywiadem przeprowadzonym z Andrzejem Gwiazdą, który
    > wzdycha do realnego socjalizmu z 1980r.

    aaa, tu cie boli i wekslujesz na sile temat ? AndrzEj Gwiazda pisze prawde
    historyczna o wydarzeniach ktore mialy miejsce po rzekomym obaleniu komunistow
    w Polsce i nie deklaruje swoich pogladow na ekonomie.
    Gwiazda tylko dokladnie informuje jak wygladala prawda z obaleniem komuny w
    Polsce i jak nastepnie komunisci zrujnowali Polske, bezmyslnymi prywatyzacjami.

    Swoja bezczelnoscia i chamstwem, chcesz zakrzyczec PRAWDE i zamknac ludziom
    gebe? Kim wiec jestes anonimowy kretaczu?

  • 68. Data: 2009-05-29 13:28:04
    Od: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > czasami łatwe....

    > P.S. Narodem skłóconym łatwiej jest manipulować.....

    Z takimi jak on juz niektorzy kulturalnie dyskutowli przy Okraglym Stole.
    Teraz sa efekty tego: zrujnowany kraj i zdemoralizowane spoleczenstwo.

    A tacy jak ten element XXL wlasnie skłócają nadal spoleczenstwo i demoralizuja
    mlodych ludzi, bo czuja sie bezkarni.

    Osobiscie uwazam, ze z kims kto nie chce przyjac do wiadomosci pewnych,
    ewidentnych faktow w ogole nie powinno sie podejmowac powaznej dyskusji,
    bowiem to jest osobnik ktory jest nieuczciwy, a z takim NIGDY sie nieporozumiesz.

    Tak jak nie mozna dyskutowac z kims kto cie najpierw sam pierwszy
    bezpodstawnie oczernia, a pozniej wrzeszczy, ze dzieje mu sie krzywda.

    Ale skoro uwazasz, ze z takimi ludzmi mozna dojsc do porozumienia, to
    dyskutuj z nimi. Ja nie mam niestety takiej nadziei.Znam doskonale tych ludzi
    i metody ich dzialania.
    Taka dyskusja moze tylko da cos do myslenia, ale mlodym ludziom
    ktorzy, nie znaja PRAWDY o najnowszej historii Polski i w TV czy oficjalnych
    mediach sie o niej na pewno niczego nie dowiedza.

  • 69. Data: 2009-05-29 13:45:44
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ale skoro uwazasz, ze z takimi ludzmi mozna dojsc do porozumienia, to
    > dyskutuj z nimi. Ja nie mam niestety takiej nadziei.Znam doskonale tych
    > ludzi
    > i metody ich dzialania.

    Wiadome że Sławek (XXL) reprezentuje całkiem inną bajkę niż my, i nie chciał
    bym się tutaj za bardzo o nim rozwodzić "bo jaki koń jest, każdy widzi ".

    Niemniej jednak wielkim plusem jego (i nie tylko jego) obecności na tej
    grupie jest to że może on (lub nie koniecznie on) dostrzec to, czego sami
    nie w pewnym momencie nie dostrzegamy ....

    "[...]
    Trend jest taki że w 1989 sam państwowy dług zagraniczny wynosił 64% PKB,
    natomiast na koniec 2008 całkowity dług Skarbu Państwa wynosił 45% PKB.
    [...]"

    Każda konstruktywna i uzasadniona krytyka jest mile widziana......

    P.S. No i oczywiście chodzi też trochę o bluzganie.
    Jeśli można się w tym temacie ograniczać, to warto to robić (dla naszego
    wspólnego dobra) ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 70. Data: 2009-05-29 13:58:49
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > Każda konstruktywna i uzasadniona krytyka jest mile widziana......

    tylko wowczas kiedy twoj adwersarz rzeczywiscie potrafi taka konstruktywna i
    uzasadniona krytyke podac. Ten czlowiek na pewno do takich nie nalezy i
    dlatego brak argumentow najczesciej zastepuje wyzwiskami i pomowieniami
    (vide jego wczesniejsze posty np. pod moim adresem).
    Nie potrafi rowniez przyjac do wiadomosci ewidentnych faktow, tylko je
    ignoruje i oczernia bezpodstawnie ludzi. Czego wiec konstruktywnego od niego
    oczekujesz?

    > P.S. No i oczywiście chodzi też trochę o bluzganie.
    > Jeśli można się w tym temacie ograniczać, to warto to robić (dla naszego
    > wspólnego dobra) ....

    Obawiam sie, ze on dyskutowac jednak inaczej nie potrafi, bo tylko taki jezyk
    rozumie i takim sie tylko potrafi poslugiwac. Ale zycze powodzenia.

    Ja w tym sensu osobiscie nie widze, bo on nie wykazuje zadnych objawow dobrej
    woli.