  • 71. Data: 2009-07-09 13:53:28
    Temat: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Od: " Skiba" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zmień kompres bo ten się już zgrzał. No i zrób siku to Ci ulży. Coś
    wyraźnie
    > naciska Cie na mózg.

    Myślisz, że ja mam to samo co ty?

  • 72. Data: 2009-07-09 13:54:34
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Skiba wrote:

    > wyraźnie
    >>

    > Myślisz, że ja mam to samo co ty?

    ja już to zrobiłem. Pomaga. Spróbuj.

  • 73. Data: 2009-07-09 17:13:51
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 08-07-2009 o 12:08:38 Duch <n...@n...com> napisał(a):

    > Na dlug Polski sklada sie:
    > - coroczny deficyt budzetowy wrzucaony w obligacje.
    > - zadluzenie przedsieborstw (kredyty)
    > - zadluzenie zwyklych obywateli (np. kredyty mieszkaniowe).

    zgadza sie, ale warto zauważyć, że częśc długu jest zewnętrznego a część
    zewnętrznego,
    do tego wiele osób myli dług budzetu z długiem Polski, jaki wymieniłeś.
    w samym cytowanym artykule podaje sie mnóstwo liczb, których wale bym nie
    sumował, bo to nieraz te same pieniadze.
    Autor jest znany z artykulów typu "koniec świata" i chyba lubi straszyc.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 74. Data: 2009-07-09 17:18:35
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 08-07-2009 o 10:05:17 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Kiedy Ty sie wyleczysz z patrzenia na tytuly naukowe. Ja to prosty
    > chlopak
    > jestem i do mnie tylko liczby przemawiaja, a jak widac te nie sa
    > korzystne
    > dla Polski.

    Te wyssane z palucha też ? Anatol juz o tym pisal.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 75. Data: 2009-07-09 17:31:09
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    I w ten sposób zamiast o giełdzie, wykresach, cyklach - główne watki na
    grupie sa opanowane przez oszołomów, frustratów i naganiaczy politycznych.
    Wszystko przesiakniete oszołomieniem, manipulacją i kłamstwami.
    Za sprawą dwóch ludzi.
    Zrobiliście tu se tubę naganiania na kaczorów i reszta lezy w błocie bo o
    niczym innym praktycznie nie piszecie.

    chwd

  • 76. Data: 2009-07-09 19:13:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

> [...]
    > Za sprawą dwóch ludzi.
    > Zrobiliście tu se tubę naganiania na kaczorów i reszta lezy w błocie bo o

    A Ty im dostarczasz paliwa?

    --
    marfi

  • 77. Data: 2009-07-09 19:28:23
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > A Ty im dostarczasz paliwa?

    Nigdy nie zaczynałem aczkolwiek po wyrażeniu tej opinii przestaję w ogóle.

  • 78. Data: 2009-07-11 13:50:49
    Od: "Dzerro" <d...@n...pl>

    Użytkownik "ViRuS":

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Racjonalizacja

  • 79. Data: 2009-07-12 13:27:05
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "dino" <n...@o...no> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości

    > Wsszystkie:
    > http://ma.blox.pl/resource/magd.jpg

    skippy... spierdalaj kochanie z tym swoim - na szczęście zdechłym już
    żydkiem-piratem drogowym - którego musi teraz zastępować TW Karol alias
    Buzek...
    Dawaj swoją starą! (może być w masce)