  • Data: 2009-02-27 07:17:38
    Temat: Kiedy dojdzie przelew?
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie.
    Wczoraj wieczorem (ok. 19) znajomy zrobił mi przelew z Aliora na moje konto
    w mBanku.
    Rozumiem, że ten przelew wyjdzie dzisiaj z Aliora o 09.00 i wejdzie do na
    moje konto mBanku o 12.00 (http://www.money.pl/banki/elixir/)
    To tylko teoria, ale czy tak będzie w praktyce?

    Następnie muszę z tą kasę puścić przelewem z mBanku do BGK. I teraz tak,
    przelew wyjdzie z mBanku III sesją wychodzącą o godzinie 13.30 i dojdzie do
    BGK o 14.30 (druga sesja przychodząca)?

    Czy dobrze kombinuję? Czy to się uda?

    Zależy mi aby przelew dotarł dzisiaj (bo wiadomo weekend i w przeciwnym
    razie dojdzie dopiero w poniedziałek a do 28-02-2009 mam ostateczny termin
    zapłaty)

    Pozdrawiam.