  • 1. Data: 2008-05-04 00:23:20
    Temat: Kiedy pieniądze pojawią sie na koncie ?
    Od: "news.aster.pl" <g...@g...gg>

    Kiedy pieniądze pojawią sie na koncie ?

    Od czego zależy kiedy pieniądze trafią na konto typu (mBank czy Inteligo) ?
    Od godziny ? Dnia tygodnia?

    Jak to wygląda ? Jak szybko trwa proces przelewu z tego samego banku, a ile
    z innego banku ?

    Dariusz Denkiewicz

  • 2. Data: 2008-05-04 05:39:57
    Temat: Re: Kiedy pieniądze pojawią sie na koncie ?
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    haslo ELIXIR

  • 3. Data: 2008-05-04 09:59:51
    Od: ZB1410 <ZoneB1410@WYCINAJ_NIEISTOTNE_poczta.onet.pl>

    No nie wierzę :(

  • 4. Data: 2008-05-04 12:31:37
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Kiedy pieniądze pojawią sie na koncie ?

    Jak się pojawią

    > Od czego zależy kiedy pieniądze trafią na konto typu (mBank czy Inteligo)
    > ?

    Od banku typu mBank czy Inteligo

    > Od godziny ? Dnia tygodnia?

    W piątki bywa że nie pojawiją się. Za to w poniedziałki bywa ze są.

    > Jak to wygląda ? Jak szybko trwa proces przelewu z tego samego banku, a
    > ile z innego banku ?

    Albo szybko albo wolno. Ale podobno (na grupie często o tym pisali) w VW
    Bank pieniądze trafiają wczesniej niż zostały wysłane. Dlatego niektórzy
    polecają VW Bank.

    > Pozdrawiam

    Też

    > Dariusz Denkiewicz

    Też Darek

    MSPANC vol2

  • 5. Data: 2008-05-04 12:40:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ZB1410" fvk1en$gsb$...@n...onet.pl

    > No nie wierzę :(

    Ja też. :) Raptem dwa dni minęły. :)

    "Konrad N>S>" fvf1ec$2j0e$...@o...icpnet.pl

    > http://www.money.pl/banki/elixir/

    -=-

    W mBanku z konta na konto w mBanku idzie chwilę.
    (na przykład z mego konta na ,,Twoje'')
    Ciekawe, jak z MultiBanku do mBanku.

    -=-

    Przelewy idą tak szybko, że czasami można tego samego
    dnia przelać dwa razy. Bank0 --> bank1 --> bank2 z tą
    samą datą. :) (w b2 zaksięgują z datą wysłania z b0)

    Może i dałoby się przelać bank0 --> bank1 --> bank0. :)

    --