  • 1. Data: 2006-11-02 14:36:18
    Temat: Kiedy są dostępne środki po zerwaniu lokaty w PKO BP
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    Zerwałem lokatę w PKO BP i nie mam dostępnych środków z lokaty na koncie.
    Ile trwa zaksięgowanie pieniędzy z lokaty (zerwanej)??

    pl

  • 2. Data: 2006-11-02 18:07:45
    Od: "gabi" <z...@g...com>

    Auguro napisał(a):
    > Zerwałem lokatę w PKO BP i nie mam dostępnych środków z lokaty na koncie.
    > Ile trwa zaksięgowanie pieniędzy z lokaty (zerwanej)??

    Jeśli zerwanie lokaty nastąpiło z przelewem na rachunek prowadzonyw
    ramach banku, to środki dostępne na tym rachunku (jeśli akurat
    oddział "normalnie" pracuje) powinny się powiększyć w ciągu
    kilkunastu do kilkudziesięciu minut. Księgowanie natomiast powinno
    nastąpić na koniec najbliższego dnia pracy oddziału, który
    prowadzi rachunek, na który miały wpłynąć środki z lokaty.
    Jeśli przelew z lokaty był na rachunek w innym banku, na jego
    zaksięgowanie trzeba poczekać nieco dłużej, maksymalnie do dwóch
    dni roboczych.

    Pozdr.