  • 1. Data: 2011-05-10 10:24:33
    Temat: Kilka kart PayPass / PayWave - ktos sprawdzal? :)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    W portfelu mam 3 karty zblizeniowe (jedna przy drugiej).
    Co sie stanie jak nie wyjme konkretnej karty
    tylko zblize caly portfel do czytnika?

  • 2. Data: 2011-05-10 11:17:20
    Temat: Re: Kilka kart PayPass / PayWave - ktos sprawdzal? :)
    Od: luc <b...@g...net>

    On 10 Maj, 12:24, "Q" <n...@s...pl> wrote:
    > W portfelu mam 3 karty zblizeniowe (jedna przy drugiej).
    > Co sie stanie jak nie wyjme konkretnej karty
    > tylko zblize caly portfel do czytnika?

    Płatność zostanie pobrana ze wszystkich 3ech kart równocześnie.

    BP NMSP ;-D

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2011-05-10 13:32:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-10 12:24, Q pisze:
    > W portfelu mam 3 karty zblizeniowe (jedna przy drugiej).
    > Co sie stanie jak nie wyjme konkretnej karty
    > tylko zblize caly portfel do czytnika?

    Portfel wybuchnie.

  • 4. Data: 2011-05-11 05:32:31
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    >W portfelu mam 3 karty zblizeniowe (jedna przy drugiej).
    > Co sie stanie jak nie wyjme konkretnej karty
    > tylko zblize caly portfel do czytnika?

    możliwe wewnętrzne transfery

  • 5. Data: 2011-05-16 20:43:14
    Od: SpeX <s...@s...vp.pl>

    W dniu 2011-05-10 12:24, Q pisze:
    > W portfelu mam 3 karty zblizeniowe (jedna przy drugiej).
    > Co sie stanie jak nie wyjme konkretnej karty
    > tylko zblize caly portfel do czytnika?

    Nic się nie stanie, bo sam mając PP od ING i bilet miesięczny MPK na
    podobnej karcie. Czytnik nie mógł zczytać karty.