  • 31. Data: 2012-07-04 13:12:57
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl>

    W dniu 2012-07-04 10:19, mohonk pisze:

    > =
    > n=
    >

    > Świetny system, wydałem 5 zł na groupona żeby się dowiedzieć, że nie mogę
    > przenieść karty młodszej niż 6 miesięcy :(

    http://www.mbank.pl/download/promocje-kredyty/regula
    min-promocja-grupon-world-mastercard.pdf

    Rozdział IV - Zasady Promocji pkt 13.

    Niestety ja mam problem, bo stanąłem w miejscu i nie mam numeru wniosku :-(

  • 32. Data: 2012-07-04 13:15:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 13:10, assembea pisze:

    > Zazdroszczę - będzie kindelek ;-)

    Ja juz mam od bodaj 2 tygodni i bardzo sobie chwale, kilka ksiazek juz
    poszlo. Ekspresowo sie czyta i milutko :)

    > A co powiedzielibyście o przypadku klienta-emeryta

    Z MC World moze byc ten problem, ze to jest niby gold i wymagaja bodajze
    3000 netto dochodu...

  • 33. Data: 2012-07-04 13:23:55
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2012 13:12:57 UTC+2 użytkownik Łukasz napisał:

    > Rozdział IV - Zasady Promocji pkt 13.
    >
    > Niestety ja mam problem, bo stanąłem w miejscu i nie mam numeru wniosku :-(

    A te linki do wniosku są w ogóle jakoś personalizowane? Może daj mi swojego linka (bo
    się spóźniłem) a ja Ci przeleje 5zł ;). Nie wiem czy tak to może działać?

  • 34. Data: 2012-07-04 13:32:31
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 13:15, neoniusz pisze:

    > Z MC World moze byc ten problem, ze to jest niby gold i wymagaja bodajze
    > 3000 netto dochodu...

    ja będę zakładać kk na emeryta, ale dochód tutaj jest >3000
    emerytura też wpływa do innego banku , ale za to jest już konto w mbanku
    ciekawe czy trzeba będzie jakieś dokumentu donosić

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 35. Data: 2012-07-04 13:44:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gregor napisał(a) :

    > No to szkoda ale dorwanemu koniowi nie zagląda się w zęby :)

    Lepiej uważaj na zęby, jak dorwany koń zacznie się bronić ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 36. Data: 2012-07-04 13:57:01
    Od: Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl>

    W dniu 2012-07-04 13:23, Imiglikos pisze:

    > A te linki do wniosku są w ogóle jakoś personalizowane? Może daj mi swojego linka
    (bo się spóźniłem) a ja Ci przeleje 5zł ;). Nie wiem czy tak to może działać?

    Link nie jest spersonalizowany. Wysłałem maila, zobaczymy czy odpowiedzą.

  • 37. Data: 2012-07-04 14:03:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 04 Jul 2012 13:05:49 +0200, neoniusz wrote:
    > A tak na serio to 3G jest srednio przydatne. Przegladarka dziala "tak
    > se" i juz 100x wole na telefonie net przegladac.

    W roamingu tez?

    BTW, na takim Woodstocku polskie sieci zatkane na amen, za to kindlowy
    net po zalogowaniu do niemieckich sieci smiga az milo :-)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 38. Data: 2012-07-04 14:05:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 4 Jul 2012 11:43:10 +0200, blast napisał(a):

    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    > "OFERTA ZOSTAŁA WYPRZEDANA"
    > Kurwa

    Może wróci, jak połowie odwalą wnioski, bo nie przeczytali zasad :)

    Przydałby się i drugi na koszt banku.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 39. Data: 2012-07-04 14:09:56
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2012 13:57:01 UTC+2 użytkownik Łukasz napisał:

    (bo się spóźniłem) a ja Ci przeleje 5zł ;). Nie wiem czy tak to może działać?

    > Link nie jest spersonalizowany. Wysłałem maila, zobaczymy czy odpowiedzą.

    W takim razie, domyślam się że każdy kto wypełni wniosek z tego linka może wziąć
    udział w promocji. Na pewno nie będą porównywać danych wklepywanych do wniosków z
    danymi użytkowników groupona którzy kupili kupon.

  • 40. Data: 2012-07-04 14:16:03
    Od: "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Może wróci, jak połowie odwalą wnioski, bo nie przeczytali zasad :)

    Pojawił się znowu
    http://www.groupon.pl/oferty/slask-extra/mBank/77529
    96/.rrWtnH
    (link polecający, jak ktoś nie chce klikać to niech usunie ostatni człon :))

    --
    Sinus