  • 41. Data: 2012-07-04 14:16:15
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 14:09, Imiglikos pisze:

    > Na pewno nie będą porównywać danych wklepywanych do wniosków z danymi użytkowników
    groupona którzy kupili kupon.

    Myslisz? Z jakiegos powodu kupon kosztowal te 5 zl i ich liczba byla
    ograniczona. Wystarczy, ze z tego grouponowego linku zarejestruje sie
    wiecej niz 1006 osob i juz beda wiedziec, ze ktos kombinuje. Wtedy moze
    porownaja.

  • 42. Data: 2012-07-04 14:17:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 14:03, Michal Tyrala pisze:

    > W roamingu tez?
    >
    > BTW, na takim Woodstocku polskie sieci zatkane na amen, za to kindlowy
    > net po zalogowaniu do niemieckich sieci smiga az milo :-)

    Oho, znow sie pojawia argument roamingu ;) Tak samo jak z tymi haslami
    sms. Juz byla dyskusja na ten temat i zaraz sie okaze, ze cala grupa
    siedzi wiekszosc roku za granica. Jak gdzies jade i koniecznie bym
    musial miec interent w telefonie to bym sobie kupil lokalnego prepaida i
    korzystal, albo znalazl wifi ;) I tak bym wolal zrobic niz meczyc sie z
    internetem na kindlu, bo jak dla mnie to jest mega niewygodne -
    szczegolnie brak ekranu dotykowego czy sprzetowej klawiatury. Napisanie
    maila to by juz byla calkowita porazka.

  • 43. Data: 2012-07-04 14:48:22
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-04 14:16, Sinus pisze:

    > Pojawił się znowu
    > http://www.groupon.pl/oferty/slask-extra/mBank/77529
    96/.rrWtnH
    > (link polecający, jak ktoś nie chce klikać to niech usunie ostatni człon :))

    Znowu nie ma 50 sztuk tym razem chciałem na żonkę wziąć

    gregor

  • 44. Data: 2012-07-04 14:57:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    96/.rrWtnH

    > Znowu nie ma 50 sztuk tym razem chciałem na żonkę wziąć
    >
    > gregor

    Ja zdążyłem. Kupiłem w momencie sprzedanych 44

  • 45. Data: 2012-07-04 15:03:41
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2012 14:57:35 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

    > Ja zdążyłem. Kupiłem w momencie sprzedanych 44

    Ja też zdążyłem i wniosek wypełniłem. Trzeba uważać żeby się nigdzie nie walnąć w tym
    wniosku, bo są też inne karty kredytowe do wyboru. Myślałem, że będzie to jakiś
    dedykowany formularz dla promocji. Się przeproszę z mbankiem (na krótką chwilę ;) po
    6 latach.

  • 46. Data: 2012-07-04 15:05:45
    Od: a...@g...pl

    wiatrak wrote:

    > Ja zdążyłem. Kupiłem w momencie sprzedanych 44

    W trakcie składania już w mbanku czy potem w mailu, którego otrzymałeś było
    cokolwiek o tym, że to promocja z kindle?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 47. Data: 2012-07-04 15:24:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Hmmm ostatnio promocja była o wiele lepsza a zainteresowanie naprawdę
    mizerne. Teraz warunki gorsze a normalnie szał pał się zrobił ;)
    Ja tam drugi raz się zrobić nie dam, żeby spełnić wszystkie warunki i
    zapomnieć wysłać sms hi hi.

    --
    xbartx

  • 48. Data: 2012-07-04 15:26:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 12:36:44 +0200, gregor napisał(a):

    > OK pytanko mam czy ten Kidel4 będzie miał w sobie internet na całym
    > świecie czy tylko po WIFI ??

    Z tego co czytałem Amazon odchodzi od tego 3G znaczy ma być ale tylko po
    to abyś mógł się połączyć z Amazon ściągnąć nowe książki or sth. Ludzie
    korzystali dosyć intensywnie i ceny szczególnie w roamingu pewnie ich
    biły po kieszeni.

    --
    xbartx

  • 49. Data: 2012-07-04 15:26:53
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-04 15:24, xbartx pisze:

> [...]
    > mizerne. Teraz warunki gorsze a normalnie szał pał się zrobił ;)
    > Ja tam drugi raz się zrobić nie dam, żeby spełnić wszystkie warunki i

    Jaki sms ?

    gregor

  • 50. Data: 2012-07-04 15:27:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 15:24, xbartx pisze:

    > Hmmm ostatnio promocja była o wiele lepsza a zainteresowanie naprawdę
    > mizerne. Teraz warunki gorsze a normalnie szał pał się zrobił ;)

    IMHO to efekt groupona. Wczesniej malo ludzi moglo o tym wiedziec.