  • 51. Data: 2012-07-04 15:27:51
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 15:26, gregor pisze:

    > Jaki sms ?

    Inny konkurs.

  • 52. Data: 2012-07-04 15:36:04
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/download/promocje-kredyty/regula
    min-promocja-grupon-
    world-m
    > astercard.pdf
    >
    > Rozdział IV - Zasady Promocji pkt 13.
    >
    > Niestety ja mam problem, bo stanąłem w miejscu i nie mam numeru wniosku :-(

    Dzięki. Złóż wniosek jeszcze raz. Ja złożyłem jeszcze raz tym razem nie jako
    przenosiny karty ale jako wyrobienie nowej i przeprocesował się do końca bez
    problemów. Teraz czekam na decyzję.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 53. Data: 2012-07-04 16:33:04
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 04 Jul 2012 14:17:48 +0200, neoniusz wrote:

    > Oho, znow sie pojawia argument roamingu ;) Tak samo jak z tymi haslami
    > sms. Juz byla dyskusja na ten temat i zaraz sie okaze, ze cala grupa
    > siedzi wiekszosc roku za granica. Jak gdzies jade i koniecznie bym
    > musial miec interent w telefonie to bym sobie kupil lokalnego prepaida i
    > korzystal, albo znalazl wifi ;) I tak bym wolal zrobic niz meczyc sie z
    > internetem na kindlu, bo jak dla mnie to jest mega niewygodne -
    > szczegolnie brak ekranu dotykowego czy sprzetowej klawiatury. Napisanie
    > maila to by juz byla calkowita porazka.

    Nawet nie wyciales -- napisalem w jakich warunkach jest: net w Kindle vs
    nie ma netu. Wiem, że to 3-4 dni w roku (co roku ;)), ale wtedy 3G Kindle
    *w Polsce* pokazuje pazury.

    PS. Tak, przegladarka jest wolna i niewygodna.
    PPS. Kindle z Free3G ma fizyczna klawiature. Chyba ze o czyms nie wiem?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 54. Data: 2012-07-04 18:10:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-04 15:26, xbartx pisze:

    > Z tego co czytałem Amazon odchodzi od tego 3G znaczy ma być ale tylko po
    > to abyś mógł się połączyć z Amazon ściągnąć nowe książki or sth. Ludzie
    > korzystali dosyć intensywnie i ceny szczególnie w roamingu pewnie ich
    > biły po kieszeni.

    Ach, to jak z ofertą Playa - kupiłem smartfona i dziwne, że mi wysokie
    rachunki nabiło. Ja tylko korzystałem z Internetu w telefonie... Nie
    da(ło) się wyłączyć, czy co?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 55. Data: 2012-07-04 18:37:36
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 4 lipca 2012 13:08:33 UTC+2 użytkownik gregor napisał:

    > No to szkoda ale dorwanemu koniowi nie zagląda się w zęby :)

    Zwlaszcza ze ze ta przegladarka nie taka tragiczna, ostatnio nawet cos sie poprawilo
    i na facebooku da sie odpisywac na wiadomosci ;)

  • 56. Data: 2012-07-04 18:46:09
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-07-04 11:43, blast pisze:
    > Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy
    > miesiąc.
    > http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    > "OFERTA ZOSTAŁA WYPRZEDANA"
    > Kurwa

    Info w necie było od paru dni. Na poprzednią promocję nie było wielu chętnych więc
    nikt sie nie spieszył zeby napisac na pbb.

  • 57. Data: 2012-07-04 18:51:03
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 12:02:39 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Nie mozesz przeniesc "prawa" a nie "nagrody".

    Więc co to jest 'prawo do nagrody' w momencie kiedy nagroda już trafiła do
    mnie?
    --
    marcin

  • 58. Data: 2012-07-04 18:52:24
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 12:07:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Można sobie wyobrazić sytuację, że Ty umówiłeś się z kochanką, że
    > wygrany kindel jej przypadnie. Spisaliście umowę. Bank ci Kindla wysłał,
    > a tu do banku zgłasza sie kochanka, że przecież wg podpisanej umowy
    > kundelek powinien do niej trafić. A Bank powie "wała"

    Hmmm... No przyznam, że sam bym sobie czegoś takiego nie wyobraził :)

    --
    marcin

  • 59. Data: 2012-07-04 19:10:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 15:27:17 +0200, neoniusz napisał(a):

    > IMHO to efekt groupona. Wczesniej malo ludzi moglo o tym wiedziec.

    Ja wiem czy mało? Było info tutaj na grupie i był też posta na
    swiatczytnikow.pl a tam to raczej sami zainteresowani temate stąd moje
    zdziwienie tym bardziej że dużo stałych grupowiczów grupona za 5 zł
    pakupiło.

    --
    xbartx

  • 60. Data: 2012-07-04 19:12:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 15:26:53 +0200, gregor napisał(a):

    > Jaki sms ?

    W pierwszej transzy wydawania Kindle z mBanku/Multi trzeba było spełnić
    warunki czyli dostać kk i zrobić obrót 300 zł i określonego dnia wysłać
    sms który kwalifikuje do konkursu. Wszystko zrobiłem i zapomniełem esa
    wysłać także teraz już się nie dam zrobić ;) zresztą i tak się nie łapię.

    --
    xbartx