  • Data: 2012-06-19 21:41:53
    Temat: Kindle od mBanku - lista obecności
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proponuję utworzyć listę tych, do których dotarły już kundelki od mBanku. Do
    mnie trafił dziś wieczorem. Kurier się nie zapowiedział, a że nie spodziewałem
    się nikogo, to gdy zapukał do drzwi, byłbym nie otworzył ;-)

    Widzę, że nie da się zacząć używać kundelka bez rejestracji na Amazonie -
    trzeba więc poczekać z używaniem do jutra, do wizyty w okolicach jakiegoś
    darmowego hotspota... A może da się to ominąć? I jeszcze jedno - czy da się na
    kundelka załadować książki _nie_ zakupione w Amazonie - np. swoją własną,
    skompilowaną do pdfa?

    Dziękujemy ci, mBanku! -)