    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kip It Simple Stiupidzie
    Date: Fri, 28 May 2010 12:52:46 +0200

    Witam,

    na przełomie kwietnia i maja chciałem sobie wyrobić kartę Kip It Simple
    z OpenFinance. Niestety nie dało się wypełnić wniosku przez internet, bo
    ulica Makoszowska jest dla nich złą ulicą. System przyjmuje nawet
    Pojebana jako ulica, ale Makoszowską odrzuca jako niewłaściwą.

    Napisałem mejla. Niestety adres na www był oszukany. Było napisane
    k...@o...pl a po kliknięciu przenosiło do l...@o...pl i nie
    zauważyłem. Więc oczywiście dostałem odpowiedź odnośnie lokaty i prośbę
    o podanie telefonu.

    Podałem telefon, ale nikt nie zadzwonił. Zadzwoniłem więc ja. Złożyli
    wniosek przez telefon i dostałem 5 maja potwierdzenie i hasło. Karta nie
    jest aktywna do dzisiaj. Kurier przyjechał w piątek. We wtorek odmówili
    aktywacji mówiąc, że zaświadczenie o zarobkach jest złe, bo pieczątka ma
    kolor czarny, a treść wypełniono czarnym długopisem i wygląda na ksero.
    Wyjaśniłem, że to nie jest ksero i że nie było mowy o obowiązkowym
    kolorze zaświadczenia. Kazali zadzwonić dzisiaj (piątek). Dzisiaj znów
    odmówili aktywacji twierdząc, że zaświadczenie o zarobkach jest
    nieaktualne, bo potrzebne jest świeże. Nie wiem jak szybko się
    przeterminowuje takie zaświadczenie, ale szczerze mówiąc mam w dupie
    taki bank i radzę uważać na nich.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek