  • Data: 2002-10-13 14:07:16
    Temat: Klasyczna poznaniara o mBank-Poznań
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Post prosto z forum mBanku.
    Fajnie napisany.
    Lektura dla tych,co sądzą,ze mBank nie ma żadnych "oddziałów":

    "Poznań-mBank Cyber Cafe-promocje dla klientów
    Autor: Zuza ()
    Data: 02-10-10 14:25

    ...tylko dlaczego nie ma o tym żadnych informacji na stronach mBanku???
    zadnego linku do jakiejkolwiek Cyber Cafe, z przedstawieniem ich lokalnej,
    twórczej działalności promocyjno-prosprzedazowej ???

    Nawet mBank, zawieszony w wirtualnej rzeczywistości, powinien zrozumieć, ze
    klienci żyją w realnym świecie. Powinien docenic rolę regionalnego wsparcia,
    organizowania akcji w terenie.

    Poznanska Cyber Cafe to naprawdę pręznie działajaca "placówka" mBanku.
    Jestem pod wrażeniem.
    Widziałam inne mBank Cyber Cafe.W Warszawie.
    Ta jest WZOREM do naśladowania.
    heh..
    Cóz za obsługa.
    Usmiechnięci doradcy mBanku traktuja kazdego klienta jak Wielmoznego Pana,
    pomocni w kazdej sytuacji. Nieźle znaja ofertę - przetestowałam;-))
    Nawet muzyka, która puszczają - to nieodzowny element - jest z klasą.
    Wyszukana.Niebanalna.

    ...ładny wystrój wnętrza poza tym.Gustowny klimat, fotele do posiedzenia przy
    kawie, przy gazecie. Cafe jest na głównej ulicy Poznania. Przez wielkie okna
    mozna gapic się na łażących w róznych kierunkach poznaniaków.

    Ale ja nie o tym chciałam...
    o promocjach chciałam...
    ...że 15 min internetu ZA DARMO dla mKlientów, to chyba wiadomo, tak jest ponoć
    wszędzie w mBank@CyberCafe.
    ...ale mozna mieć 5 godzin (!!! - całkiem sympatyczna propozycja chocby dla
    przecietnie zasobnego studenta) za darmo - wystarczy pozyskać nowego
    klienta,czyli przyjść z nim do Cyber Cafe w Poznaniu, celem załozenia dowolnego
    rach. w mBanku.
    ...mają co tydzien nowy konkurs (pytanko i 4 odp do wyboru). Tu już wcodzi w
    gre losowanie, ale mozna wygrać Kultowe gadzety mBanku (sprzedaży, niestety nie
    prowadza, wiec może kiedys wygram; mój znajomy wygrał mKubek).
    Niektóre banki oferuja klientom darmowa kawę. Tu nie jest tak dobrze, ale sa
    sposoby by taka kawkę miec za darmo.
    podobno będą wspołpracowac z prestiżowym Dynamixem. I oferować bezplatne
    wejściówki na rózne sporty...niestety chyba tylko dla nowych mKlientów.Na
    zachętę;-)) ?
    Poznaniacy wspolpracuja tez z uczelniami wyzszymi. Na mojej uczelni (wyższa
    Szkoła Bankowa) jak na razie zorganizowali akcję: godzina netu gratis przy
    przyjsciu z aktualnym numerem gazety tejże szkoły ("Zebys wiedział"), gdzie
    jest ciekawy artykul o mBanku i jego Cafejkach.

    wiem więcej. o ich planach na koniec paxdziernika. ale nie zdradzę.Zobaczymy.

    Klasyczna poznaniara. "