eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKmioty w INTELIGO, czyli namiastka PKO BP › Kmioty w INTELIGO, czyli namiastka PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Artur" <q...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kmioty w INTELIGO, czyli namiastka PKO BP
    Date: Wed, 4 Sep 2002 19:58:33 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 53
    Message-ID: <al5hjf$emf$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dmodem56.kalisz.mm.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1031162289 15055 80.48.83.56 (4 Sep 2002 17:58:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Sep 2002 17:58:09 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:201524
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich,

    Moja żona postanowiła zamknąć konto w Inteligo. Wypełniła wniosek,
    wysłała i czekała.
    Po iluś tam dniach przysłali pismo, że nie mogli się skontaktować, żeby
    potwierdzić
    zamknięcie konta i należy do nich samemu zadzwonić w celu potwierdzenia.
    O.K. - myślimy sobie, komórka nie zawsze jest włączona, więc mogli mieć
    pecha i nie dodzwonili się.
    Żona zadzwoniła, a Pani po drugiej stronie stwierdziła, że potwierdzić to
    owszem,
    można sobie, ale i tak trzeba wysłać od nowa wniosek o zamknięcie (!)
    Nie to, że podpis się nie zgadza, albo coś tam - tylko od razu: "wysłać
    wniosek
    od nowa".
    Nie dowierzaliśmy i zadzowniliśmy jeszcze raz. Tym razem trafiliśmy na Pana,
    który
    stwierdził, że poprzednia Pani się myliła, i wystarczy podać jeszcze raz
    numer telefonu
    a Inteligo oddzwoni i sam sobie potwierdzi. Jak się domyślacie - nikt nie
    oddzownił.
    Zadzwoniliśmy jeszcze raz, tym razem trafiliśmy na Pana, który był
    zwolennikiem
    pierwszej wersji, czyli, że trzeba jeszcze raz wypełnić wniosek o
    zamknięcie.
    Na nasze zastrzeżenie, że nie ma takiego zapisu w regulaminie Pan powiedział
    (Uwaga, ciekawe !!!)

    "- nie musimy wszystkiego podawać w regulaminie"
    ---------------------------------------------------

    koniec cytatu.

    Ciekawe, prawda ? Nie podawać w regulaminie wszystkiego, bo po co. Niech
    część pozostanie tajemnicą. Chyba mi umknęły jakieś zmiany w prawie
    bankowym.
    Pomóżcie ! Podeślijcie te nowe zapisy, bo umieram z ciekawości :-))))))))

    Wnioski z tego są dwa:

    1. W Inteligo na krótko przed przejęciem przez PKO BP kładą lachę na
    wszystko,
    2. Przejęli już zwyczaje i zachowania PKO BP i obecnie je trenują, żeby w
    przyszłości
    zbytnio od niego nie odstawiać.

    Pozdrawiam wszystkich
    Artur





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1