  • 11. Data: 2015-07-14 23:59:41
    Temat: Re: Kody SMS na zagr. nr telefonu
    Od: p...@g...com

    Den tisdag 14 juli 2015 kl. 08:23:31 UTC+2 skrev Marek:

    > W polskim banku podałeś zagraniczny nr telefonu?
    > Czy mylisz zagraniczny nr z roamingiem (na polski nr za granica w
    > roamingu nie dochodzą smsy).
    >
    > --
    > Marek

    Tak, podalem nr zagranicznego operatora w polskim banku /operator "Tre" - "3" Szwecja
    /bo tam zazwyczaj przebywam i zyje/. Zreszta nigdy nie bylo problemow z smsami
    wysylanymi na ten numer - przynajmniej w Mbanku, gdzie w ten sposob juz kilka lat
    autoryzowalem transakcje.

  • 12. Data: 2015-07-15 00:03:34
    Od: p...@g...com

    Den tisdag 14 juli 2015 kl. 12:00:25 UTC+2 skrev J.F.:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Operator jak operator - moglo o pieniadze pojsc, ktos spojrzal na
    > biling, a dlaczego my tyle placimy za SMS.
    > Możliwe tez, ze sie jakos informatycy pomylili, dodaja z automatu +48.
    >
    > J.

    Przyslano mi z mbanku logi wygenerowanych smsow, ktorych nie dostalem - jest 46 z
    przodu i numer telefonu prawidlowy. Obydwa banki nic nie wspominaja o oplatach z
    SMS-y przesylane zagranice. Wg tego co pisza na swoich stronach nie daja tylko
    gwarancji, czy bedzie prawidlowo dostarczony. No i wlasnie ostatnio cos ta gwarancja
    sie sypie.

  • 13. Data: 2015-07-15 14:31:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 14 Jul 2015 12:00:04 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Operator jak operator - moglo o pieniadze pojsc, ktos spojrzal na
    > biling, a dlaczego my tyle placimy za SMS.
    > Możliwe tez, ze sie jakos informatycy pomylili, dodaja z automatu
    +48.

    99% to pierwsze. BM życzy sobie extra za sms za granicę. W mBanku
    doszli do wniosku, że skoro sms i tak pewności dostarczenia nie
    gwarantuje to nikt im głowy za niedostarczenie (czyt. niewysłanie w
    ogóle) nie urwie, więc po co przepłacać?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2015-07-15 14:47:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >gwarantuje to nikt im głowy za niedostarczenie (czyt. niewysłanie w
    >ogóle) nie urwie, więc po co przepłacać?

    No, odkad promuja/wymuszaja przejscie na hasla SMS, to moze jednak
    klient im urwie ...

    J.

  • 15. Data: 2015-07-15 17:48:14
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 15 juli 2015 kl. 14:31:12 UTC+2 skrev Marek:

> [...]
    > gwarantuje to nikt im głowy za niedostarczenie (czyt. niewysłanie w
    > ogóle) nie urwie, więc po co przepłacać?

    Sprawa wyjasniona - mam nadzieje. Problem z firewallem po stronie szwedzkiego
    operatora. Czekam na rozwiazanie.

  • 16. Data: 2015-07-17 09:24:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Jul 2015 14:47:43 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No, odkad promuja/wymuszaja przejscie na hasla SMS, to moze jednak
    > klient im urwie ...

    To dotyczy tylko klientów z prefixem +48...

    --
    Marek

  • 17. Data: 2015-07-17 11:33:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Wed, 15 Jul 2015 14:47:43 +0200, "J.F."

    >To dotyczy tylko klientów z prefixem +48...

    A z innym to dostana karty kodow po promocyjnej cenie czy po 19 zl ?

    J.

  • 18. Data: 2015-07-17 12:46:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Jul 2015 11:33:50 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A z innym to dostana karty kodow po promocyjnej cenie czy po 19 zl ?

    W mBanku maja takie powiedzenie "mier frajerom", domylasz si kogo
    maja na myli?

    --
    Marek