  • 1. Data: 2015-07-10 11:37:02
    Temat: Zamykanie konta w Getin - parodia!!!
    Od: m...@g...com

    Wczoraj zamykałem konto w getinionline w oddziale getinu (w zasadzie wszystkie
    konta). Wszytsko się udało ale procedury stosowane przez ten bank trochę mnie
    rozbawiły. Otóz rozmowa wyglądała tak:

    - Poproszę pana w takim razie o jakiś 2-gi dokument.
    - Ale po co?
    - Takie procedury bardzo mi przykro przepraszam.
    - No dobrze: pytam się więc A jaki dokument pani ode mnie chce?
    - no na przykład prawo jazdy
    - Nie posiadam (oczywiście ściemniłem)
    - Jak to?
    - No nie mam prawa jazdy, a muszę mieć?
    - To w takim razie legitymacja studencka
    - Czy ja wyglądam na studenta?
    - To w takim razie legitymacja emerycka
    - Czy ja wyglądam na emeryta

    Nic nie miałem , pani juz skonfudowana przeprasza mnie mówi że takie sa procedury, ja
    jej mówie delikatnie co to za bałwan je wymyslił ona mówi w kółko że takie sa
    procedury

    W końcu jako 2-gi dokument wpisuje zapomnianą przeze mnie bo nieużywaną i wygrzebana
    z portfela karte kredytowa Simple Openonline

    I teraz pytanie - po co i czy w jakichś innych bankach do rozwiązania umowy należy
    przedstawić jakiś 2-gi dokument?

    Po co to jest i czemu ma służyc ta procedura? Jak to u was wyglądało czy tez
    musieliście dawać drugi dokument?

  • 2. Data: 2015-07-10 12:06:08
    Temat: Re: Zamykanie konta w Getin - parodia!!!
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    [...]
    > I teraz pytanie - po co i czy w jakichś innych bankach do rozwiązania
    > umowy należy przedstawić jakiś 2-gi dokument?

    W Aliorze wystarczył dowód osobisty.

    > Po co to jest i czemu ma służyc ta procedura?

    Wszystko w zasadzie da się uzasadnić względami bezpieczeństwa.

    Ciesz się, że nie musiałeś 2 świadków przyprowadzać :)

  • 3. Data: 2015-07-10 12:54:41
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

> [...]
    > umowy należy przedstawić jakiś 2-gi dokument?
    >
    > Po co to jest i czemu ma służyc ta procedura? Jak to u was wyglądało czy

    Przy zamykaniu konta nie spotkałam się. Przy braniu kredytu czasami banki
    chcą drugi dokument. Wtedy piszę oświadczenie, że nie posiadam i wystarcza
    do dopełnienia procedur.

    Agnieszka

  • 4. Data: 2015-07-10 16:57:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Agnieszka" 559fa478$0$27508$6...@n...neostrada.pl

    przedstawić jakiś 2-gi dokument?

    Ode mnie nikt w takich sytuacjach nie wymagał dodatkowego dokumentu.

    musieliście dawać drugi dokument?

    > Przy zamykaniu konta nie spotkałam się. Przy braniu kredytu czasami banki chcą
    drugi dokument. Wtedy piszę oświadczenie, że nie
    > posiadam i wystarcza do dopełnienia procedur.

    Banki przy kredycie potrafią poprosić nie tylko o dodatkowy
    dokument, ale i o dodatkową osobę (małżonka) do tego dokumentu. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-07-10 19:35:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    m...@g...com writes:

    > Po co to jest i czemu ma służyc ta procedura? Jak to u was wyglądało
    > czy tez musieliście dawać drugi dokument?

    W celu wypowiedzenia umowy, to ja chyba nigdy nie pokazywałem nawet
    "pierwszego" dokumentu.

    Ostatnio nie musiałem nawet nic mówić (poza "dzień dobry" itp).
    Wystarczyło położyć przed pracownikiem banku dwa egzemplarze
    wypowiedzenia, procedura nie stanowiła dla niego tajemnicy
    i obyła się bez zbędnych słów.

    Ale w "oddziale" przy "okienku" to różnie może być.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 6. Data: 2015-07-10 22:59:45
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Miesiąc temu zamykalem konto Gol w getinie i nie musiałem pokazywać drugiego
    dokumentu. Więc z tymi procedurami to jakaś bzdura. Chyba ze sama je wymyśliła.

  • 7. Data: 2015-07-10 23:42:09
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > - Takie procedury bardzo mi przykro przepraszam.

    Mogłeś poprosić Panią o pokazanie procedury ;)

    Darek

  • 8. Data: 2015-07-11 14:35:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Darek <n...@p...maila.pl> writes:

    > Mogłeś poprosić Panią o pokazanie procedury ;)

    Procedura nie wiąże klienta, należałoby raczej prosić o wskazanie
    odpowiedniego zapisu w umowie.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 9. Data: 2015-07-11 16:21:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > Procedura nie wiąże klienta, należałoby raczej
    > prosić o wskazanie odpowiedniego zapisu w umowie.

    Lub w Regulaminie. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-07-12 15:38:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-07-10 o 23:42, Darek pisze:

    > Mogłeś poprosić Panią o pokazanie procedury ;)
    >
    > Darek

    to dokument wewn., ale potwierdzam, że jak ktoś będzie np. chciał
    zmienić jakieś dane to ma przedstawić drugi dokument - naprawdę poziom
    idiotyzmu sięgnął zenitu

    --
    pozdrawiam
    RobertS