eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolejna przygoda w MultibankuKolejna przygoda w Multibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kolejna przygoda w Multibanku
    Date: Wed, 01 May 2002 12:04:15 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <3...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pf177.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1020247172 15610 217.99.224.177 (1 May 2002 09:59:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 May 2002 09:59:32 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl,en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:0.9.4) Gecko/20011128
    Netscape6/6.2.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:179674
    [ ukryj nagłówki ]

    Tak jakoś jest, że każda moja wizyta w placówce Multibanku
    we Wro wiąże się z jakąś przygodą wartą opisania.
    Ten bank mnie na pewno nie nudzi ;-))

    Tym razem było troszke negatywnie z tendencją do duuużego
    pozytywu.

    W poniedziałek zlecałem dwa przelewy do Urzędu Skarbowego.
    Poszedłem do placówki, aby dostać od razu papierki na to.
    W czasie pierwszego przelewu Pani się troche pogubiła, bo
    chciała mi w tytule wpisać nazwę wierzyciela (US), a ja
    mówię że to ma być w polu Odbiorca. Więc zaczęła od nowa
    wypełniać przelew. Dalej poszło sprawnie.

    Jednak we wtorek przyjrzałem się na internecie dokładnie
    operacjom. I okazało się że przelewy są trzy, a nie dwa.
    Przy wyjściu z pierwszego przelewu Pani zamiast Anuluj, dała
    OK. A później od nowa zaczeła wypełniać pierwszy przelew i
    drugi. W sumie pierwszy przelew puściła dwa razy.

    Po południu poszedłem do placówki. Pani mnie chapnęła, ja
    zdecydowanie proszę o rozmowę z Dyrektorem. Wszystku mu
    wydeklamowałem, okazełem swoje oburzenie. Pan mnie
    przeprosił (nawet dwa razy), nie kazał wypełniać żadnych
    papierków reklamacyjnych, przyznał że to ewidentny błąd
    banku i będą to załatwiać w czwartek. Zostawiłem swoje id i
    numer komórki.

    Po godzinie dzwoni do mnie Dyrektor z informacją, że środki
    zostały mi już zwrócone. Dopytuję się, czy już to załatwili
    z Centralą. A Dyrektor mówi, że zwrócili mi już, gdyż zwrot
    tych środków z NBPu (rachunek US) może trwać długo, więc
    abym nie czekał, to postanowił mi od razu oddać pieniądze.

    W sumie jestem mile zaskoczony szybką i dojrzałą reakcją
    placówki Multibanku we Wrocławiu.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1