  • 21. Data: 2009-02-04 21:40:46
    Temat: Re: Kolejne pytanie do Euronaganiaczy...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Oto odpowiedź na nurtujące cię pytanie drogi Dieterze....
    >
    > Dziedziczne poglądy z prawdziwej ojczyzny
    > http://www.michalkiewicz.pl/gp_2007-03-29.php
    >
    > "[...] Pan Sierakowski w niczym ich nie przypomina, bo nawet stylizuje się
    > na suchotniczych XIX-wiecznych rewolucjonistów w drucianych okularach. W
    > niczym - za wyjątkiem przekonania, które na lewicy być może zeszło już do
    > poziomu instynktów, a które najcelniej wyraził jeszcze w latach 40-tych
    > Mieczysław Moczar: "dla nas, partyjniaków, prawdziwą ojczyzną jest Związek
    > Radziecki".[...].

    Z tym że należy tu przyjkąć drobną korektę:

    Związek Radziecki "przesunął się" dla naszych przemiłych "kolegów
    partyniaków" z jakieś parę tysięcy kiometrów na zachód .... do Brukseli

    Endriu

  • 22. Data: 2009-02-04 21:44:39
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Jak ktoś jest zniewolony przez 194 lata (z 20 letnią przerwą)
    to ciężko dociera do niego, że słuszna linia wcale nie jest słuszna.
    Pozdr.

  • 23. Data: 2009-02-04 23:54:33
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Endriu"

    > Związek Radziecki "przesunął się" dla naszych przemiłych "kolegów
    > partyniaków" z jakieś parę tysięcy kiometrów na zachód .... do Brukseli

    ZSRR III Rzesza i UE

    jestes skrajnym porabanym komuchem

  • 24. Data: 2009-02-04 23:56:57
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Maciej Bojko"

    > Nie jestem pewien. Co robi euroujadacz?

    Wspomaga pejsatych żeby nadal jak długo sie da jezdzic po PLN eksporterach
    importerach i kredytach jak po burej suce i robi to pod przykrywka kaczej
    niepodleglosci waluty slabej jak niemowlak

  • 25. Data: 2009-02-07 12:41:56
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Anatolu, dekazee, i XXL-u czu już ile przeciętny polski podatnik dopłaci
    > do Putinowsko-Merkelowskie rury ?.
    >
    > Zapłacimy za Nord Stream
    > http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=2009
    0204&id=sw02.txt

> [...]
    > Przegląd Energetyczny. W dokumencie powtórzono argumentację zaprezentowaną
    > niedawno przez Angelę Merkel w kwestii udzielenia gazociągom: Nabucco,
    > Nord Stream i South Stream, dofinansowania z funduszy unijnych. Polski
    > rząd nie zareagował dotychczas na sprzeczne z naszym interesem zapisy nie
    > tylko w przyjętym raporcie, lecz również wobec wpisania na listę unijnych
    > priorytetów Gazociągu Północnego. Wszystko wskazuje na to, że ten ostatni
    > będzie finansowany ze wspólnotowych funduszy, zatem również z uiszczanych

    To są zdrajcy!
    http://wirtualnapolonia.com/2009/02/07/andrzej-kumor
    -to-sa-zdrajcy/

    "[...] Jak kiedyś pisałem, były czasy, kiedy szlachta rozpuszczona
    dobrobytem i przywilejami przestała kształcić własne dzieci. Wyrosły całe
    pokolenia głupich i naiwnych Polaków, którzy nie pojmowali, że zdradzając
    własny kraj, zdradzają jednocześnie własną rodzinę i dzieci.
    Obcy rzadko szanują zdrajców - cenią ich użyteczność, ale uznają za ludzi
    podłych i niegodnych zaufania.
    Pierwszą Rzeczpospolitą sprzedali idioci, którzy uznali, że na obcych
    dworach będzie im lepiej, którym przywilej i dobrobyt tak przyćmił rozum, że
    przestali wyciągać wnioski z losów własnych dziadów i ojców.
    W latach 90., ludzie pełniący w PRL-u rolę polskiej elity sprzedali kraj
    obcym interesom. Też z głupoty. Na ich usprawiedliwienie można tylko
    powiedzieć, że komuna nie pozwoliła im się wcześniej normalnie wykształcić i
    odebrała zdolność do myślenia.
    Nazywanie rzeczy po imieniu wnosi dużo zdrowia do debaty publicznej, nie
    bójmy się nazywać zdrajców zdrajcami. Ludzie, którzy za cudze pieniądze
    zdradzają polski interes, którzy podkopują szanse gospodarcze Polaków,
    polskiego kapitału, którzy sprzedają kraj za psi grosz - to są zdrajcy. -
    Być może mają jakieś pokrętne słowa na swoje wytłumaczenie, to ich sprawa,
    ale w sferze publicznej tym ludziom powinno się pluć w twarz.[...].

    Endriu