    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kolejne pytanie do Euronaganiaczy...
    Date: Sat, 7 Feb 2009 13:41:56 +0100

    > Anatolu, dekazee, i XXL-u czu już ile przeciętny polski podatnik dopłaci
    > do Putinowsko-Merkelowskie rury ?.
    >
    > Zapłacimy za Nord Stream
    > http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=sw&dat=2009
    0204&id=sw02.txt

> [...]
    > Przegląd Energetyczny. W dokumencie powtórzono argumentację zaprezentowaną
    > niedawno przez Angelę Merkel w kwestii udzielenia gazociągom: Nabucco,
    > Nord Stream i South Stream, dofinansowania z funduszy unijnych. Polski
    > rząd nie zareagował dotychczas na sprzeczne z naszym interesem zapisy nie
    > tylko w przyjętym raporcie, lecz również wobec wpisania na listę unijnych
    > priorytetów Gazociągu Północnego. Wszystko wskazuje na to, że ten ostatni
    > będzie finansowany ze wspólnotowych funduszy, zatem również z uiszczanych

    To są zdrajcy!
    http://wirtualnapolonia.com/2009/02/07/andrzej-kumor
    -to-sa-zdrajcy/

    "[...] Jak kiedyś pisałem, były czasy, kiedy szlachta rozpuszczona
    dobrobytem i przywilejami przestała kształcić własne dzieci. Wyrosły całe
    pokolenia głupich i naiwnych Polaków, którzy nie pojmowali, że zdradzając
    własny kraj, zdradzają jednocześnie własną rodzinę i dzieci.
    Obcy rzadko szanują zdrajców - cenią ich użyteczność, ale uznają za ludzi
    podłych i niegodnych zaufania.
    Pierwszą Rzeczpospolitą sprzedali idioci, którzy uznali, że na obcych
    dworach będzie im lepiej, którym przywilej i dobrobyt tak przyćmił rozum, że
    przestali wyciągać wnioski z losów własnych dziadów i ojców.
    W latach 90., ludzie pełniący w PRL-u rolę polskiej elity sprzedali kraj
    obcym interesom. Też z głupoty. Na ich usprawiedliwienie można tylko
    powiedzieć, że komuna nie pozwoliła im się wcześniej normalnie wykształcić i
    odebrała zdolność do myślenia.
    Nazywanie rzeczy po imieniu wnosi dużo zdrowia do debaty publicznej, nie
    bójmy się nazywać zdrajców zdrajcami. Ludzie, którzy za cudze pieniądze
    zdradzają polski interes, którzy podkopują szanse gospodarcze Polaków,
    polskiego kapitału, którzy sprzedają kraj za psi grosz - to są zdrajcy. -
    Być może mają jakieś pokrętne słowa na swoje wytłumaczenie, to ich sprawa,
    ale w sferze publicznej tym ludziom powinno się pluć w twarz.[...].

    Endriu