  • 1. Data: 2009-07-25 08:09:13
    Temat: Kolejność rachunków w BZWBK24
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    witam, taki drobny problem, ale się zawziąłem.

    W oddziale BZWBK nie potrafią ustawić mi kolejności rachunków, które
    pojawiają się w bankowości elektronicznej zaraz na pierwszej stronie po
    logowaniu. Rachunki oszczędnościowe są przed rachunkiem, który założyłem
    jako ostatni (wydajesz&zarabiasz). Chciałbym, żeby domyślnie jako pierwszy
    był w&z.
    Przestawianie w systemie banku (przez pracownika) powoduje tylko, że w&z
    jest jako pierwszy, ale tylko w przypadku, gdy robię przelewy i mam do
    wyboru listę rachunków.

    Czy da się to zrobic? Wiem, wiem dziwna sprawa, ale mi zależy:-)

    pzdr
    ->piotr

  • 2. Data: 2009-07-25 08:40:33
    Temat: Re: Kolejność rachunków w BZWBK24
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyboru listę rachunków.
    >
    > Czy da się to zrobic? Wiem, wiem dziwna sprawa, ale mi zależy:-)

    nie da, ciesz sie ze rachunki nie sa tak wyswietlane jak w multibanku :)

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 3. Data: 2009-07-25 17:27:02
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > Użytkownik "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid> napisał w
    > wiadomości news:h4eeja$aqe$1@inews.gazeta.pl...

    > nie da, ciesz sie ze rachunki nie sa tak wyswietlane jak w multibanku :)

    a jak sa wyswietlane w multibanku ?

  • 4. Data: 2009-07-26 11:38:12
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > a jak sa wyswietlane w multibanku ?

    jeden pod drugim bez grupowania.
    Kiedy mialem ror, multimaxa, oszczednosciowe i firmowe, to firmowe bylo w
    srodku, raz przy podwaniu komus
    omal nie pomylilem sie w numerze rachunku,wiec zamknalem wszystkie ktore
    byly pod firmowym.

    Robota na piec minut dla programisty.