    From: ML <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kolejny rozbój w biały dzień ....
    Date: Mon, 07 Feb 2005 20:41:21 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@248.77.classcom.pl

    Witam Wszystkich,

    Pogoda tutaj u nas w Krakowie mrożna, ale ja nie o tym. Dawno, dawno
    temu marna imitacja Rzeczpospolitej namówiła ludzi do zakładania
    książeczek mieszkaniowych. Pieniadze były wpłacana na to dość duże,
    oczywiście biorąc pod uwagę tamtejsze relacje. Teraz, Trzecia
    Rzeczpospolita kolejny raz powiedziała co mysli o Obywatelach i wypłaca
    jakieś smieszne pieniadze. Czy ktoś z Was słyszał cos na temat finałów
    sądowych takich spraw ?. Do mnie dotarły kiedyś wiadomości, że ktoś udał
    sie z tym skandalem do sądu i wygrał wcale nie małe pieniadze. Proszę o
    odpowiedż - jesli ktoś ma pamięć lepszą niz ja.

    Marcin