  • 11. Data: 2002-09-24 16:32:36
    Temat: Re: Komitet Rodzicielski i darowizny tylko na rachunek bankowy
    Od: "Stacho" <s...@w...USUN.pl>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> napisał:
    > poniżej dla leniwych część informacji z
    > http://www.infor.pl/przeglad_prasy/index.html?gazeta
    =1&art=3287
    > (...)
    > Jak wynika z rozmów z naszymi Czytelnikami, wiele osób wciąż nie wie, że
    > wpłaty na komitet związane z nowym rokiem szkolnym wpłaca się na rachunek
    > bankowy, a nie wprost do kasy szkoły, pozbawiając się w ten sposób prawa d
    [...]
    U mnie w szkole wyglada to tak: wplacam kase skarbnikowi klasy, potem on zan
    osi te pieniadze sekretarce. Sekretarka wplaca kazda kwote oddzielnie na rac
    hunek bankowy szkoly. Potem daje nam wszystkim te potwierdzenia PRZELEWU (ja
    ko dane wplacajacego jest imie i nazwisko rodzica), jako tutul widnieje "dar
    owizna na rzecz szkoly". Rachunek moja szkola ma w Banku Spoldzielczym takze
    potwierdzenie przelewu z pieczatka banku nic nie kosztuje.

    --
    Pozdroo, Stacho (III klasa LO)

  • 12. Data: 2002-09-24 16:38:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Stacho wrote:

    > U mnie w szkole wyglada to tak: wplacam kase skarbnikowi klasy, potem
    > on zan osi te pieniadze sekretarce. Sekretarka wplaca kazda kwote
    > oddzielnie na rac hunek bankowy szkoly.

    Boże... jak w tym kraju ma być lepiej - ludzie lubią tracić czas i energię
    na bezsensowne komplikowanie sobie życia.

  • 13. Data: 2002-09-24 16:57:20
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Zaraz zaraz, a jak z funduszem remontowym ?

    tez przelew na r-k bankowy (osobny niz czynsz)

  • 14. Data: 2002-09-25 06:38:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości

    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > tez przelew na r-k bankowy (osobny niz czynsz)

    Nieprawda. Fundusz remontowy w tym roku (w odroznieniu od poprzedniego)
    moze byc na podstawie info ze spoldzielni. MF zmienilo interpretacje dopiero
    kiedy wszystkie spoldzielnie sie dostosowaly do poprzedniej...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2002-09-25 08:19:45
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > tez przelew na r-k bankowy (osobny niz czynsz)

    Ok, ale co to znaczy potwierdzenie wpłaty ?
    Czy zaświadczenie od administratora wystarczy?
    Wydruk mbankowy?
    Wydruk z ING BSK(kto ma wie o czym mówię)
    Potwierdznie z pieczątką.?

    KJ

  • 16. Data: 2002-09-25 10:55:34
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

    > Boże... jak w tym kraju ma być lepiej - ludzie lubią tracić czas i energię
    > na bezsensowne komplikowanie sobie życia.

    U mnie w szkole wygląda to tak:
    - teraz ja zadam pytanie, a Pani/Pan odpowie tak lub nie.
    - ....
    - czy wpłata na komitet rodzicielski jest obligatoryjna?
    - nie
    - dziękuję, jednocześnie oświadczam, że będę partycypował w finansowaniu
    wydatków celowych, o ile w mojej ocenie będą zasadne.

    Pzdr: Dogbert