eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKomitet Rodzicielski i darowizny tylko na rachunek bankowy › Re: Komitet Rodzicielski i darowizny tylko na rachunek bankowy
    From: "Stacho" <s...@w...USUN.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komitet Rodzicielski i darowizny tylko na rachunek bankowy
    Date: Tue, 24 Sep 2002 18:32:36 +0200

    Użytkownik blad <b...@W...pl> napisał:
    > poniżej dla leniwych część informacji z
    > http://www.infor.pl/przeglad_prasy/index.html?gazeta
    =1&art=3287
    > (...)
    > Jak wynika z rozmów z naszymi Czytelnikami, wiele osób wciąż nie wie, że
    > wpłaty na komitet związane z nowym rokiem szkolnym wpłaca się na rachunek
    > bankowy, a nie wprost do kasy szkoły, pozbawiając się w ten sposób prawa d
    [...]
    U mnie w szkole wyglada to tak: wplacam kase skarbnikowi klasy, potem on zan
    osi te pieniadze sekretarce. Sekretarka wplaca kazda kwote oddzielnie na rac
    hunek bankowy szkoly. Potem daje nam wszystkim te potwierdzenia PRZELEWU (ja
    ko dane wplacajacego jest imie i nazwisko rodzica), jako tutul widnieje "dar
    owizna na rzecz szkoly". Rachunek moja szkola ma w Banku Spoldzielczym takze
    potwierdzenie przelewu z pieczatka banku nic nie kosztuje.

    --
    Pozdroo, Stacho (III klasa LO)