  • 1. Data: 2009-09-19 10:40:29
    Temat: Koniec lokaty za 2 tygodnie
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam w Getin Banku 3 letnią lokatę która kończy się za około 2 tygodnie
    (odnowi się).
    W momencie zakończenia lokaty nie będzie mnie w kraju i się zastanawiam czy
    jest możliwość aby złożyć wcześniej dyspozycje aby lokata się nie odnawiała
    i została przelana na konto ROR lub na konto w innym banku.
    Mnie raczej nie dopadnie kara za zerwanie lokaty w innym dniu niż dzień
    odnowienia ale zawsze szkoda jak mogła by leżeć na koncie np. w Eurobanku.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-19 10:58:32
    Temat: Re: Koniec lokaty za 2 tygodnie
    Od: g...@o...pl

    > W momencie zakończenia lokaty nie będzie mnie w kraju i się zastanawiam czy
    > jest możliwość aby złożyć wcześniej dyspozycje aby lokata się nie odnawiała
    > i została przelana na konto ROR lub na konto w innym banku.

    Miałem taką sytuację i napisałem wtedy wcześniej podanie, na który ROR mają
    posłac w dniu zakończenia. Nie było problemu.

  • 3. Data: 2009-09-19 11:15:00
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Miałem taką sytuację i napisałem wtedy wcześniej podanie, na który ROR
    > mają
    > posłac w dniu zakończenia. Nie było problemu.

    OK. Dzięki. Jak rozumiem można to napisać na miejscu lub przynieść ze sobą.

    A czy coś takiego nie będzie potraktowane jako przelew standardowy na
    rachunek w innym banku i skroją za to 9 zł ?

    Damian

  • 4. Data: 2009-09-19 12:51:55
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-09-19 13:15, Damian_niusy pisze:
> [...]
    Prosisz o zmianę dyspozycji środków z lokaty, która się kończy -
    podajesz w okienku numer konta, oni drukują z tego dokument, który ty
    podpisujesz.

    > OK. Dzięki. Jak rozumiem można to napisać na miejscu lub przynieść ze sobą.
    Wątpię, żeby przyjęli cokolwiek napisanego własnoręcznie - ew. sporządzą
    na tej podstawie własny dokument, który i tak będziesz musiał podpisać.

    > A czy coś takiego nie będzie potraktowane jako przelew standardowy na
    > rachunek w innym banku i skroją za to 9 zł ?
    Ok. 2 lata temu zapłaciłem za to 4 zł, więc myślę, że nic się nie
    zmieniło i pobiorą opłatę jak za zwykły przelew do innego banku
    (oczywiście w ramach GB - na GETIN ROR czy e-GETIN - przelew będzie
    bezpłatny).

  • 5. Data: 2009-09-19 14:06:47
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > i pobiorą opłatę jak za zwykły przelew do innego banku (oczywiście w
    > ramach GB - na GETIN ROR czy e-GETIN - przelew będzie bezpłatny).

    Dzięki teraz wszystko jasne :)