  • 1. Data: 2009-09-19 11:48:33
    Temat: Hipoteki: wielki powrót Banku Millennium
    Od: "jk" <j...@w...pp>

    http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,7057330,H
    ipoteki__wielki_powrot_Banku_Millennium.html

  • 2. Data: 2009-09-19 13:03:47
    Temat: Re: Hipoteki: wielki powrót Banku Millennium
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 19 Wrz, 13:48, "jk" <j...@w...pp> wrote:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,7057330,H
    ipoteki__wielki_p...

    Ja się na kolejny kredyt hipoteczny w BM nie skuszę po ich akcji z
    "kosmetycznymi" podwyżkami opłat za prowadzenie rachunku :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-09-19 15:24:24
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Jacek Erazmus wrote:

    ipoteki__wielki_p...

    > Ja się na kolejny kredyt hipoteczny w BM nie skuszę po ich akcji z
    > "kosmetycznymi" podwyżkami opłat za prowadzenie rachunku :)

    no i co? akcja byla i sie skonczylo tak, ze klienci hipoteczni
    maja darmowe rachunki (pln/chf) i nie maja juz zadnych kart w mille :)
    jak mille znow da kredyt franciszkanski na dobry procent,
    to sie pomysli nad drugim wiekszym domem :)

  • 4. Data: 2009-09-19 16:14:55
    Od: Ra <a...@a...com>

    Paweł pisze:

    > no i co? akcja byla i sie skonczylo tak, ze klienci hipoteczni
    > maja darmowe rachunki (pln/chf) i nie maja juz zadnych kart w mille :)
    ci co na początku zmieniali konto nie mają, reszta cały czas ma