  • 1. Data: 2010-07-05 13:35:22
    Temat: Koniec sagi Kaczyńskich
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Ponieważ nie ma chętnych na dyskusje o tematyce giełdowej (czyżby wpływ
    wakacji?) to wrzucam wątek powyborczy.
    J.Kaczyński przegrał i IV RP definitywnie przegrała. Nie pomogły umizgi do
    G.Napieralskiego i postkomuny... pardon "do lewicy", wychwalanie epoki Gierka itp.
    Porażka ta oznacza początek końca politycznej kariery J.Kaczyńskiego i
    prawdopodobny rozpad PIS po przewidywanej porażce w wyborach w 2011r.

    Żegnamy (bez smutku) IV RP i czekamy na dobrą współpracę prezydenta
    Komorowskiego z rządem w reformowaniu Polski.

    http://wybory.wp.pl/kat,1025917,wid,12442664,wiadomo
    sc.html?ticaid=1a77f

  • 2. Data: 2010-07-05 13:46:42
    Temat: Re: Koniec sagi Kaczyńskich
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Mogłeś zatytułować wątek:
    Początek politycznej sagi Komorowskich,
    ale w sumie byłoby czymś nienormalnym, gdyby sympatyk PO robił cokolwiek
    innego niż straszenie Kaczyńskim nawet gdy ten przegrał wybory.

    Zobaczymy jak Twoi idole się wykażą, mają przecież teraz wolne pole do
    działania (do robienia wałków też).

  • 3. Data: 2010-07-05 13:54:03
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    "ja to panu zaraz wytłumaczę":

    http://www.youtube.com/watch?v=mMMOJxVAPUo

    Trochę się zmieniło, 52,63% nie rozumie dziennika.

    pozdrawiam

    kc

  • 4. Data: 2010-07-05 14:11:05
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    Mogłeś zatytułować wątek:
    Początek politycznej sagi Komorowskich
    ----------

    To Komorowski też ma brata-polityka ???

    p.s. Ale przyznacie koledzy, że debata Kaczyński-Kaczyński bezcenna :-)
    Za resztę zapłacisz kartą Master Card.

    http://www.youtube.com/watch?v=5DdWSVaRBmA

  • 5. Data: 2010-07-05 14:35:38
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Jak już robisz polityczny śmietnik na giełdowej grupie (nie wiem czemu nie
    atakują Cię za to strażnicy czystości i merytoryczności grupy, może to
    moralność Kalego się odzywa), to bij nas w oczy jakimiś ewidentnymi
    sukcesami PO i Bronka w materii ulepszania gospodarki, prawa etc,

  • 6. Data: 2010-07-05 14:48:43
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > "ja to panu zaraz wytłumaczę":
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mMMOJxVAPUo
    >
    > Trochę się zmieniło, 52,63% nie rozumie dziennika.

    Och, przepraszam najmocniej, to miało pójść do autora wątku

    kc

  • 7. Data: 2010-07-05 14:54:21
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

[...]

    J.Kaczyński będzie miał teraz szansę udowodnić, że Polska jest najważniejsza.
    Zobaczymy czy PIS poprze zapowiadane przez PO uchwały obniżające stopniowo
    deficyt budżetowy (m.in. zniesienie niektórych ulg podatkowych, ograniczenie
    becikowego itp.)
    Te zmiany zapowiada już teraz min. Rostowski.
    Jeżeli dla J.Kaczyńskiego Polska jest rzeczywiście najważniejsza, to nie
    będzie chyba blokował ustaw przygotowujących grunt pod reformę finansów
    publicznych?
    Prezes PIS z pewnością nie chce, żeby Polska poszła w ślady Grecji.

  • 8. Data: 2010-07-05 14:59:35
    Od: TT <t...@o...pl>

    XXL napisał(a):
> [...]
    > publicznych?
    > Prezes PIS z pewnością nie chce, żeby Polska poszła w ślady Grecji.

    Myślę, że J. Kaczyński poprze ustawę o zmianie podatków 3 x 15%.

    Tylko podpisu prezydenta brakowało, ale podobno już nie ma blokera.

    To kiedy projekt 3x15% zostanie podpisany przez prezydenta?

    Myślałem, że już dziś.

    TT

  • 9. Data: 2010-07-05 15:06:46
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > publicznych?
    > Prezes PIS z pewnością nie chce, żeby Polska poszła w ślady Grecji.

    Nie jestem specem od budżetu i dlatego zapytam: są może jeszcze jakieś inne
    sposoby obniżenia jego deficytu? Bo wnioskuję, że jedyny sposób, to zabrać
    becikowe i od razu wybudujemy 2 km autostrad dziennie. Chyba, że tu nie
    chodzi o pieniądze, tylko o zgodę, i to ona wybuduje.

    kc

  • 10. Data: 2010-07-05 15:18:48
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Ponieważ nie ma chętnych na dyskusje o tematyce giełdowej (czyżby wpływ
    > wakacji?) to wrzucam wątek powyborczy. J.Kaczyński przegrał i IV RP
    definitywnie przegrała.

    I jeszcze: rozliczyć zbrodnie kaczyzmu! Ponad 50 tys. więźniów politycznych.

    kc