  • 11. Data: 2010-07-05 15:29:21
    Temat: Re: Koniec sagi Kaczyńskich
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > definitywnie przegrała.
    >
    > I jeszcze: rozliczyć zbrodnie kaczyzmu! Ponad 50 tys. więźniów
    politycznych.

    > kc

    Przyszło mi do głowy: to jest czas na depopulację przeludnionych więzień.
    Powinno się ogłosić amnestię (22 lipca to dobra ku temu okazja). Pozostanie
    tylko ok. 5 tysięcy pospolitych przestępców.

    kc

  • 12. Data: 2010-07-05 15:29:22
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najważniejsza.
    > Zobaczymy czy PIS poprze zapowiadane przez PO uchwały obniżające stopniowo
    > deficyt budżetowy (m.in. zniesienie niektórych ulg podatkowych,
    > ograniczenie
    > becikowego itp.)
    > Te zmiany zapowiada już teraz min. Rostowski.
    > Jeżeli dla J.Kaczyńskiego Polska jest rzeczywiście najważniejsza, to nie
    > będzie chyba blokował ustaw przygotowujących grunt pod reformę finansów
    > publicznych?
    > Prezes PIS z pewnością nie chce, żeby Polska poszła w ślady Grecji.

    Ty tak na powaznie ze te zniesienie ulg podatkowych i ograniczenie
    becikowego obnizy deficyt budzetowy?
    Przemek
    ps ucieszylbym sie gdyby zaczal od obcinania biurokracji w palacu czyli
    swego dworu- ale mysle ze watpie!

  • 13. Data: 2010-07-05 17:05:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Żegnamy (bez smutku) IV RP i czekamy na dobrą współpracę prezydenta
    > Komorowskiego z rządem w reformowaniu Polski.

    No to czekajcie ale póki co przestańcie ujadać...

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-07-05 18:02:30
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > becikowego obnizy deficyt budzetowy?
    > Przemek
    > ps ucieszylbym sie gdyby zaczal od obcinania biurokracji w palacu czyli

    Ty tak na poważnie myślisz, że utrzymanie dworu jest droższe niż becikowe i
    ulgi podatkowe, i ze likwidacja urzędu prezydenta i jego dworu zlikwiduje
    deficyt budżetowy?

  • 15. Data: 2010-07-06 00:23:06
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    > Zobaczymy czy PIS poprze zapowiadane przez PO uchwały obniżające stopniowo
    > deficyt budżetowy (m.in. zniesienie niektórych ulg podatkowych,

    o czym ty chlopino piszesz? PiS nie jest w koalicji z wami żeby was popierć,
    macie większośc parlamentarną, soltysa szczynukowicza, to sobie kacapy,
    możecie uchwalać co chcecie LOL! LOL! LOL!
    a PiS, to może wam stryczek jedynie na szyję założyć i prędzej czy później
    założy.
    Smoleńsk 2010 POMŚCIMY

  • 16. Data: 2010-07-06 06:52:11
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    XXL pisze:
    > Ponieważ nie ma chętnych na dyskusje o tematyce giełdowej (czyżby wpływ
    > wakacji?) to wrzucam wątek powyborczy.
    > J.Kaczyński przegrał i IV RP definitywnie przegrała. Nie pomogły umizgi do
    > G.Napieralskiego i postkomuny... pardon "do lewicy", wychwalanie epoki Gierka itp.
    > Porażka ta oznacza początek końca politycznej kariery J.Kaczyńskiego i
    > prawdopodobny rozpad PIS po przewidywanej porażce w wyborach w 2011r.
    >
    > Żegnamy (bez smutku) IV RP i czekamy na dobrą współpracę prezydenta
    > Komorowskiego z rządem w reformowaniu Polski.
    >

    > http://wybory.wp.pl/kat,1025917,wid,12442664,wiadomo
    sc.html?ticaid=1a77f

    http://www.youtube.com/watch?v=5DdWSVaRBmA

    niestety trafilem do tego po 4 lipca...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 17. Data: 2010-07-06 07:07:30
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 05-07-2010 16:54, XXL pisze:

> [...]
    > Jeżeli dla J.Kaczyńskiego Polska jest rzeczywiście najważniejsza, to nie
    > będzie chyba blokował ustaw przygotowujących grunt pod reformę finansów

    Hej, obudź się! Kaczyński nie jest już prezydentem ;-)

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 18. Data: 2010-07-06 11:38:25
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    Jak już robisz polityczny śmietnik na giełdowej grupie.....

    OK. Przyznaję Ci rację.
    To grupa o tematyce giełdowej a nie politycznej.
    Ponieważ jakiś czas temu wycofał się honorowo Jurek Olszewski jako zwolennik
    PIS, wobec tego dla równowagi rezygnuję z aktywności na grupie również ja.

    Na koniec pozdrawiam wszystkich, z którymi toczyłem częstokroć bardzo zażarte
    i polemiczne dyskusje.

    Sławek

  • 19. Data: 2010-07-06 11:54:27
    Od: "kc " <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > PIS, wobec tego dla równowagi rezygnuję z aktywności na grupie również ja.
    >

    > Na koniec pozdrawiam wszystkich, z którymi toczyłem częstokroć bardzo

    Misja wypełniona? Powrócisz tu jeszcze :)

    kc

  • 20. Data: 2010-07-06 12:06:58
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    Misja wypełniona? Powrócisz tu jeszcze :)
    -

    Nie było żadnej misji bo nie jestem związany z polityką.
    Można to nazwać zaangażowaniem obywatelskim w sprawy kraju.
    To mój ostatni wpis, nie będzie następnych.

    Pozdrawiam
    Sławek - XXL