  • 1. Data: 2003-01-16 07:17:27
    Temat: Konkurencyjnosc cenowa bankow w Polsce
    Od: "Fatyga" <f...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    W temacie jest temat mojego referatu z ktorego to ma wyniknac w ktorym
    banku korzystniej wziasc kredyt a w ktoym zalozyc lokate?? Prosze o jakies
    dane dotyczace tego tematu glownie chodzi o bank PEKAO SA i PKO BP+ inne .
    Moze ktos wie gdzie sa jakies artykuly na ten temat. Czekam takze na wasze
    opinie.

    Pozdrawiem
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-01-16 08:46:04
    Temat: Re: Konkurencyjnosc cenowa bankow w Polsce
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    z innej beczki ale w temacie :

    szefowie kilku dużych banków działających w naszym kraju mają cykliczne
    spotkania -
    tematy ostatniego spotkania to :

    1. Credit - risk reward scenarios
    2. Payments Transfers - value dates
    3. A.T.M. - fee strategies

    - mnie osobiście jako klienta martwi że szefowie konkurencyjnych banków
    spotykaja sie nieformalnie by dyskutować o takich rzeczach :-(

    to tak apropos konkurencyjności