-
1. Data: 2006-04-21 17:39:27
Temat: Kontakt - Multibank
Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>
Witam !
Czy zdażyło się komuś żeby Multi skontakotwało się z Wami po pozostawieniu w
serwisie multi prośby o kontakt ?? Może naiwne ale...licze na info
Pozdr
Aga
--
Aga i Marcin
"there is always music in the air"
-
2. Data: 2006-04-22 07:50:19
Temat: Re: Kontakt - Multibank
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
Aga & Marcin napisał(a):
> Witam !
> Czy zdażyło się komuś żeby Multi skontakotwało się z Wami po pozostawieniu w
> serwisie multi prośby o kontakt ?? Może naiwne ale...licze na info
>
> Pozdr
> Aga
>
>
Zawsze!!!!
--
Pozdrawiam
Przemek
-
3. Data: 2006-04-22 12:09:55
Temat: Re: Kontakt - Multibank
Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>
Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
news:e2cnb0$nqc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Aga & Marcin napisał(a):
>> Witam !
>> Czy zdażyło się komuś żeby Multi skontakotwało się z Wami po
>> pozostawieniu w serwisie multi prośby o kontakt ?? Może naiwne
>> ale...licze na info
>> Pozdr
>> Aga
> Zawsze!!!!
Hm...to może ja mam pecha ?? kilkadziesiąt próśb i lipa...
--
Aga i Marcin
"there is always music in the air"
-
4. Data: 2006-04-22 12:13:20
Temat: Re: Kontakt - Multibank
Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
Użytkownik "Aga & Marcin" <r...@i...pl> napisał w
wiadomości news:e2d663$4rq$1@news.dialog.net.pl...
> Hm...to może ja mam pecha ?? kilkadziesiąt próśb i lipa...
Raczej bym podejrzewal uszkodzony telefon lub posiadanie urojonego
telefonu niz pecha, przy tej skali ilosci podejmowanych prob.
marekz
-
5. Data: 2006-04-22 12:58:52
Temat: Re: Kontakt - Multibank
Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>
Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
news:e2d6ln$7db$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Aga & Marcin" <r...@i...pl> napisał w
> wiadomości news:e2d663$4rq$1@news.dialog.net.pl...
>> Hm...to może ja mam pecha ?? kilkadziesiąt próśb i lipa...
> Raczej bym podejrzewal uszkodzony telefon lub posiadanie urojonego
> telefonu niz pecha, przy tej skali ilosci podejmowanych prob.
> marekz
Hm...telefon komórkowy podaję prawidłowy..nic to złożyłam reklamację i
czekam..skoro nie ma błędu po mojej stronie niech bank szuka u siebie...ja
cierpliwie czekam i ponawiam prośby o kontakt, przynajmniej sprawdze ich
reakcję...
Aga
--
Aga i Marcin
"there is always music in the air"
-
6. Data: 2006-04-22 14:38:03
Temat: Re: Kontakt - Multibank
Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
Aga & Marcin <r...@i...pl> wrote:
> Hm...telefon komórkowy podaję prawidłowy..nic to złożyłam reklamację i
> czekam..skoro nie ma błędu po mojej stronie niech bank szuka u siebie...ja
Rozumiem, że masz jakiś problem z serwisem transakcyjnym?
Bo jeśli nie, to:
"Jeżeli masz problemy w zakresie samodzielnej obsługi naszego serwisu
transakcyjnego[...]"
--
Przemysław Maciuszko
-
7. Data: 2006-04-22 14:39:27
Temat: Re: Kontakt - Multibank
Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
Użytkownik "Aga & Marcin" <r...@i...pl> napisał w
wiadomości news:e2d91r$7rc$1@news.dialog.net.pl...
> Hm...telefon komórkowy podaję prawidłowy..nic to złożyłam
> reklamację i
> czekam..skoro nie ma błędu po mojej stronie niech bank szuka u
> siebie...ja
> cierpliwie czekam i ponawiam prośby o kontakt, przynajmniej
> sprawdze ich
> reakcję...
Oni oddzwaniaja z numeru bez identyfikacji. Moze wlaczyliscie
automatyczne odrzucanie takich polaczen (nie maja w zwyczaju
nagrywania sie na poczte glosowa).
marekz
-
8. Data: 2006-04-22 20:38:48
Temat: Re: Kontakt - Multibank
Od: Kilew <k...@o...pl>
zawsze
--
pozdr.
-
9. Data: 2006-04-23 07:24:39
Temat: Re: Kontakt - Multibank
Od: "Tomasz Pawłowski" <t...@4...pl>
oddzwaniają zawsze ale potrafią zrobić to np. po tygodniu co mnie doprowadza
do pasji:)
i zawsze z zastrzeżonego numeru i tłumaczą się, że mają 3 dni na "podpięcie"
sprawy do konsultanta
w związku z czym to musi trwać
pozdrawiam
Tomek
-
10. Data: 2006-04-23 08:25:28
Temat: Re: Kontakt - Multibank
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
Przemysław Maciuszko napisał(a):
> Aga & Marcin <r...@i...pl> wrote:
>
>
>>Hm...telefon komórkowy podaję prawidłowy..nic to złożyłam reklamację i
>>czekam..skoro nie ma błędu po mojej stronie niech bank szuka u siebie...ja
>
>
> Rozumiem, że masz jakiś problem z serwisem transakcyjnym?
> Bo jeśli nie, to:
> "Jeżeli masz problemy w zakresie samodzielnej obsługi naszego serwisu
> transakcyjnego[...]"
>
>
Tak zostało napisane, ale jak miałem inne problemy nie związane z
serwisem transakcyjny, prośba o kontakt i też dzwonili. I z
doświadczenia wiem, że Ci co oddzwaniają są to lepiej przeszkoleni
pracownicy dlatego też jeżeli czegoś normalnie nie umiem załatwić przez
MultiLinię, bo co konsultant to co innego twierdzi to załatwiam w ten
sposób.
--
Pozdrawiam
Przemek