  • 1. Data: 2013-09-23 14:46:42
    Temat: Konto 1I2I3
    Od: luc <b...@g...de>

    BZWBK, w regulaminie do "Nawet 700 zł czeka na Ciebie - edycja 2" pisze o tytułowym
    koncie. Jeden z warunków, to wpływ 5k pln. Są jakieś przecieki na temat tego konta?
    Kiedy będzie dostępne, jakieś dodatkowe bonusy, ubezpieczenia, etc?

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-09-23 16:08:13
    Temat: Re: Konto 1I2I3
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2013 14:46:42 UTC+2 użytkownik luc napisał:
> [...]
    Kiedy będzie dostępne, jakieś dodatkowe bonusy, ubezpieczenia, etc?

    Konto 1|2|3 posiada Santander brytyjski. Pewnie coś podobnego zaoferują.
    http://www.santander.co.uk/

  • 3. Data: 2013-09-23 16:28:36
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2013 16:08:13 UTC+2 użytkownik pws napisał:

    > Konto 1|2|3 posiada Santander brytyjski. Pewnie coś podobnego zaoferują.
    >
    > http://www.santander.co.uk/

    1% Cashback on water, council tax and Santander mortgage payments
    (up to maximum monthly mortgage payments of ?1,000)

    2% Cashback on gas and electricity bills

    3$ Cashback on mobile, home phone, broadband and paid for TV packages

    Jak podliczyłem dla tego, co płacę co m-c za te usługi, to wyszło mi około 20 pln
    rabatu. To poproszę zwykłe dobre konto, bez takiego kombinowania ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-09-24 10:45:50
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

> [...]

    >tytułowym koncie. Jeden z warunków, to wpływ 5k pln. Są jakieś przecieki na
    >temat tego konta? Kiedy będzie dostępne, jakieś dodatkowe bonusy,

    W nowej TOiP wyczytałem tylko, że 20 PLN jak wpływy poniżej 5k. Reszta tak
    samo jak w kgp.

  • 5. Data: 2013-09-25 18:47:27
    Od: pws <p...@g...com>

    Już co nie co wiadomo:
    http://prnews.pl/hydepark/mocne-uderzenie-bz-wbk-kon
    to-123-i-premia-1760-z-2946119

  • 6. Data: 2013-09-25 22:19:13
    Od: luc <b...@g...de>

    Dzisiaj się do nich wybrałem. Koleś w banku wiedział mniej ode mnie ;-)
    Zakładać można od jutra.

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2013-09-26 07:59:12
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 18:47:27 UTC+2 użytkownik pws napisał:
    > Już co nie co wiadomo:
    >
    > http://prnews.pl/hydepark/mocne-uderzenie-bz-wbk-kon
    to-123-i-premia-1760-z-2946119

    Chyba nawet więcej niz co nieco
    http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/
    konto-1-2-3/konto-1-2-3.html#promocje

  • 8. Data: 2013-09-27 11:03:53
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu czwartek, 26 września 2013 07:59:12 UTC+2 użytkownik Marek Kowalczyk (chess_m)
    napisał:

    > Chyba nawet więcej niz co nieco
    >
    > http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/
    konto-1-2-3/konto-1-2-3.html#promocje

    A nawet jeszcze więcej bo dorzucają bon dla pierwszych 1500 osób :)
    http://livesmarter.pl/karta-kontarta-1-2-3-bzwbk-pla
    ci-1760-zl-rocznie/

  • 9. Data: 2013-09-27 11:24:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-27 11:03, mietek pisze:

    > A nawet jeszcze więcej bo dorzucają bon dla pierwszych 1500 osób :)
    http://livesmarter.pl/karta-kontarta-1-2-3-bzwbk-pla
    ci-1760-zl-rocznie/

    Bonus dla "pierwszych n", to już nie wiśnie, a gruszki na wierzbie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.