  • 1. Data: 2013-09-23 12:33:08
    Temat: ... a ja myślę, że to bufetowa wyłączyła ;)
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,14654023,
    Zgasl_licznik_Balcerowicza_przy_Rotundzie__Wolny_ryn
    ek.html

    "Od kilku dni nie działa licznik długu publicznego zamontowany na
    skrzyżowaniu Marszałkowskiej z Al. Jerozolimskimi przez Forum
    Obywatelskiego rozwoju Leszka Balcerowicza. Wygląda na to, że wygrał
    wolny rynek: licznik zniknął, bo ktoś zapłacił więcej za reklamę w tym
    miejscu."

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-09-23 14:53:44
    Temat: Re: ... a ja myślę, że to bufetowa wyłączyła ;)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    http://wyborcza.pl/1,75248,14654023,Licznik_Balcerow
    icza_znowu_dziala___Blad_ludzki_.html

    "W poniedziałek po południu licznik znowu zaczął działać. Skontaktowało się
    z nami Emilia Klima z Forum Rozwoju Obywatelskiego: - Z przyjemnością
    informuję, że otrzymaliśmy dziś wiadomość od firmy HATOR, że wyłączenie nie
    nastąpiło ze złej woli HATOR, a jedynie z powodu błędu ludzkiego. Emisja
    licznika została przywrócona, a firma jest gotowa do podjęcia rozmów o
    dalszej współpracy - napisała członkini zarządu Fundacji. "

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jeżeli chodzi o materiały wybuchowe i skutki ich użycia, to zeznaję, że
    byłem w wojsku, gdzie miałem do czynienia np. z bronią strzelecką,
    granatami czy środkami strzeleckimi przeciwpancernymi. Dodatkowo, jako
    dziecko oglądałem wybuchające stodoły w czasie pożarów po wojnie."
    prof. Jan Obrębski

    http://picasaweb.google.com/gtracz64