  • 1. Data: 2012-03-29 17:24:08
    Temat: Konto Optymalne[open]
    Od: wacek <a...@g...com>

    Mam pytanie do użytkowników tego konta.
    Jak spisuję się ono na co dzień jako konto główne?
    Z uwagi na darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów oraz bezwarunkową
    darmowość tego konta zamierzam założyć ROR w Open Finance. Do tej pory
    korzystałem z mBanku + lokat zakładanych właśnie w Openie.
    Czy często są przerwy w działaniu serwisu internetowego i czy są
    jakieś wady oprócz siermiężnego jego wyglądu w porównaniu do
    mBankowego?