  • 1. Data: 2012-03-29 08:42:48
    Temat: BGZ Optima
    Od: ls <l...@w...pl>

    Przyszedl mi mail z Optimy, ze:

    "oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty Jednodniowej 6,48% jest
    gwarantowane do 30 kwietnia 2012".

    Ale mam wrazenie, ze chyba obelkuja te 6.48%?

    No i ciekawostka:

    "Jednocześnie informujemy, że już na początku kwietnia wprowadzimy do
    oferty nowy bardzo atrakcyjny produkt oszczędnościowy"

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-03-29 18:06:53
    Temat: Re: BGZ Optima
    Od: f...@o...pl

    W dniu czwartek, 29 marca 2012, 08:42:48 UTC+2 użytkownik ls napisał:
> [...]
    >
    > "Jednocześnie informujemy, że już na początku kwietnia wprowadzimy do
    > oferty nowy bardzo atrakcyjny produkt oszczędnościowy"

    A dlaczegoż mieliby nie obelkować? Rostowski nie wyłączył Optimy z ustawy.