  • 1. Data: 2006-08-27 00:58:14
    Temat: Konto - ale zakladanie z Zagranicy :)
    Od: "Kris Kris" <k...@g...pl>

    Witam

    Jestem zagranica - oczywiscie mam rowniez obywatelstwo POLSKIE dowod osobisty
    Paszport Pesel niemam NIPU tylko :).
    Czy ktorys z bankow ma opcje zalozenia konta niebendac w PL ?

    jakies pomysly - sprawdzilem kilka i nic :)

    Pozdrawiam Dziekuje.

  • 2. Data: 2006-08-27 07:02:27
    Temat: Re: Konto - ale zakladanie z Zagranicy :)
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Kris Kris wrote:
    > Witam
    >
    > Jestem zagranica - oczywiscie mam rowniez obywatelstwo POLSKIE dowod osobisty
    > Paszport Pesel niemam NIPU tylko :).
    > Czy ktorys z bankow ma opcje zalozenia konta niebendac w PL ?

    mbank. przysylaja umowe do podpisania za granice. Musisz im tylko
    powiedziec ze jestes zameldowany w pl i za granica jestes czasowo.

    pozdro.
    m.

  • 3. Data: 2006-08-27 08:26:16
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    Kris Kris (news:ecqqn6$egd$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > Czy ktorys z bankow ma opcje zalozenia konta niebendac w PL ?
    > jakies pomysly - sprawdzilem kilka i nic :)

    VWBank? ZTCP nie wymagał stawiania się osobistego...

    R.

  • 4. Data: 2006-08-27 09:16:36
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    > mbank. przysylaja umowe do podpisania za granice. Musisz im tylko
    > powiedziec ze jestes zameldowany w pl i za granica jestes czasowo.

    Chyba, ze nie jest zameldowany w PL. A dowod osobisty mozna miec z
    adresem "Norwegia".

    OIDP do mbanku trzeba ksero dowodu wyslac, wiec by nie przeszlo
    (pomijajac sytuacje, gdy ktos chce sie zabawic w malego falszerza).

    Jako zameldowany w PL, po prostu podaje PL-adres jako zamieszkania, a
    zagraniczny jako korespondencyjny.

  • 5. Data: 2006-08-27 10:54:19
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Kris Kris wrote:
    > Czy ktorys z bankow ma opcje zalozenia konta niebendac w PL ?

    Pytałem w kilku bankach o założenie karty kredytowej w czasie, gdy będę poza
    Polską - żaden nie miał takiej możliwości. Kartę trzeba aktywować w polskim
    bankomacie.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 6. Data: 2006-08-27 12:40:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    27 Aug 2006 00:02:27 -0700, w
    <1...@i...googlegroups.co
    m>, "martin"
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > mbank. przysylaja umowe do podpisania za granice. Musisz im tylko
    > powiedziec ze jestes zameldowany w pl i za granica jestes czasowo.

    mBank teraz wysyła kurierów, więc powodzenia :).

  • 7. Data: 2006-08-27 14:40:30
    Od: "Kris Kris" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ok co ustalilem ze BZWBK
    pozawala na zakladanie zagranicy - ale dane musza byc potwierdzone przez
    Konsulat itp. Sami wiecie ile z tym roboty :) wiec musze zostac przy aktualnym
    PL banku

  • 8. Data: 2006-08-29 06:34:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Kris Kris wrote:

    > Jestem zagranica - oczywiscie mam rowniez obywatelstwo POLSKIE dowod
    > osobisty Paszport Pesel niemam NIPU tylko :).

    Pomijasz najważniejszą informację. Czy jesteś rezydentem w PL (w sensie
    prawa dewizowego)?