  • 11. Data: 2006-03-06 21:25:00
    Temat: Re: Konto bankowe
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Marcin Kubiczek <u...@g...com> wrote:
    > to jest właśnie ta cała zabawa, bo musi ktoś autoryzować dodanie tego
    > odbiorcy, a przez www to musiałbyś mieć token, a jak już token to po
    > co definiować jak można robić dowolne przelewy ;) zresztą szkoda że
    > nie mozna przez pocztę wewnętrzną, odpadłaby opłata za telefon...

    Pal licho opłatę, chodzi o to że dyktowanie danych odbiorcy głosem to
    męka, nie można zrobić cut&paste numeru konta itp.

    A teraz wpadłem na to że oni mogą mieć autentykację po głosie (mają
    nagrane próbki Twojego głosu z poprzednich rozmów i komputer porównuje).
    Na pewno takie coś było w św.p. handlobanku, sam się na to naciąłem, bo
    próbowałem zrobić przelew za kogoś kto akurat nie mógł dzwonić telefonem
    i polecił mi zrobić, i znałem wszystkie hasła i prawidłowe odpowiedzi na
    wszystkie pytania, a handlolinka ciągle zadawała nowe (dużo więcej niż
    zwykle) a na koniec powiedziała że muszę udać się do oddziału by zrobić
    ten przelew. Nic strasznego się nie stało, nie zablokowali konta ani
    mnie nie aresztowali z tego powodu :)

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 12. Data: 2006-03-07 06:22:12
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A z kolei mi odpowiada wielobank w postaci mBank + MultiBank + Lukas +
    > Inteligo.

    Ja zrezygnowałem z "wielobanku" - bo już nie byłem w stanie opanować tych
    wszystkich kont.
    Mam jeszcze oprócz kont itd. itp. w mBanku, tylko rachunek w VW :)

  • 13. Data: 2006-03-07 08:41:30
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "maj" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > Najlepszy jest VW bank.
    > Poczytaj nieżaleznego experta z listy koliny na ten temat.

    sam mam konto w VW (Plus konto) i poki co jest ono bardzo atrakcyjne -
    wszystko co najwazniejsze jest bezplatne (wyciagi, przelewy, dostep przez
    siec) ale juz za chwile beda oplaty za token (36zl rocznie) albo E-direkt
    5zl miesiecznie wiec nie bedzie to wcale tanie konto. Z kont interentowych
    atrakcyjne pozostana tylko e-konta w Lucasie.