  • 21. Data: 2007-07-19 07:07:31
    Temat: Re: Konto dla posiadacza KK City
    Od: Sebastian <m...@m...com>

    Sebastian pisze:
    [...]
    > Strona 1
    > http://img266.imageshack.us/img266/5354/strona001zx7
    .jpg
    > Strona 2
    > http://img524.imageshack.us/img524/628/strona002rr9.
    jpg

    > Jeszcze raz przeczytałem tekst małymi literkami i chyba to jednak
    > CitiKonto a nie CitiOne Direct. Czyli za kartę debetową/bankomatową
    > trzeba będzie płacić 2 zeta miesięcznie. Jakieś różnice jeszcze?

    Tutaj notka drobnym drukiem z pierwszej strony w bardziej czytelnej formie:
    http://img526.imageshack.us/img526/7342/druk001og0.j
    pg
    Ciekawe co znaczy zwrot konto typu CitiKonto? Mają więcej kont o tej
    nazwie? Dowolne konto osobiste w Citi?

    Kocham ten markietingowy styl, nie można było podać informacji gdzie
    szukać regulaminu i TOiP? :)

    Sebastian

  • 22. Data: 2007-07-19 16:05:11
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 19 Jul 2007 09:07:31 +0200, Sebastian wrote:

    > Ciekawe co znaczy zwrot konto typu CitiKonto? Mają więcej kont o tej
    > nazwie? Dowolne konto osobiste w Citi?

    CitiKonto to konkretny produkt.
    http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pa
    geID=citiplwlnav&lNavID=2&fDisp=Y&hDisp=Y&noFrame=Y&
    contentID=PLkoncikopg&tNavID=2
    TOiP: http://www.online.citibank.pl/home/documents/k_o_k_t
    oip.pdf

    --