  • 1. Data: 2007-06-20 09:19:49
    Temat: Konto do trzymania większej gotówki - krótkoterminowo
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    Szukam konta do trzymania większej gotówki (200tys pln) w krótkim terminie,
    z góry nie wiadomym (2tyg - 2 miesiące). Oczywiście interesuje mnie jak
    najwyższe oprocentowanie przy swobodzie wypłaty.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 2. Data: 2007-06-20 10:07:30
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > najwyższe oprocentowanie przy swobodzie wypłaty.

    Vwbank.pl to debeściak

  • 3. Data: 2007-06-20 11:30:06
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

    > Vwbank.pl to debeściak

    Dla zainteresowanych - raczej: http://www.vwbankdirect.pl/

    Na teraz moim faworytem jest getin bank - Rachunek TOP przy swobodzie
    wypłat - 4.1%.

    Kto da więcej ;)?

    Pozdr,

  • 4. Data: 2007-06-20 11:32:07
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 11:19:49 +0200, ath napisał(a):

> [...]
    > z góry nie wiadomym (2tyg - 2 miesiące). Oczywiście interesuje mnie jak
    > najwyższe oprocentowanie przy swobodzie wypłaty.

    Polbank - 5%
    Citibank - 4,5%

    resztę masz na www.

  • 5. Data: 2007-06-20 12:14:06
    Od: Piotrek Miller <g...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 13:32:07 +0200, Bartosz 'xbart' Nowakowski
    napisał(a):

    > Citibank - 4,5%

    Ta promocja trwa tylko do koncza czerwca, jak mi sie zdaje. Potem juz
    nie jest tak kolorowo ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek M. (nazwisko znane redakcji)

  • 6. Data: 2007-06-20 12:18:33
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 14:14:06 +0200, Piotrek Miller napisał(a):

    > Ta promocja trwa tylko do koncza czerwca, jak mi sie zdaje. Potem juz
    > nie jest tak kolorowo ;-)

    Dlatego napisałem, że reszta jest na www, więc jakbyś sprawdził to:

    "Promocja
    Do 30 sierpnia 2007 r. pieniądze na koncie oszczędnościowym w PLN
    będą oprocentowane aż 4,5% w skali roku."

  • 7. Data: 2007-06-20 12:35:38
    Od: Piotrek Miller <g...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 14:18:33 +0200, Bartosz 'xbart' Nowakowski
    napisał(a):

    > Dlatego napisałem, że reszta jest na www, więc jakbyś sprawdził to:
    >
    > "Promocja
    > Do 30 sierpnia 2007 r. pieniądze na koncie oszczędnościowym w PLN
    > będą oprocentowane aż 4,5% w skali roku."

    Tak, tak. Sprawdzalem, ale nie wiem dlaczego napisalem, ze do konca
    czerwca ;-) Pomrocznosc jasna, czy co?!?

  • 8. Data: 2007-06-20 13:58:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak, tak. Sprawdzalem, ale nie wiem dlaczego napisalem, ze do konca
    > czerwca ;-) Pomrocznosc jasna, czy co?!?

    jak zakladalem to konto to 4,5% mialo byc do 2.07 (lub krocej), czyzby
    zmiana?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-06-20 15:35:10
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

    > Polbank - 5%
    > Citibank - 4,5%

    Dzięki! Polbank wygląda fajnie.
    Powiedzcie tylko, dlaczego (widzę już w kolejnym banku) oprocentowanie na koncie
    jest większe od oprocentowania lokat? Gdzie tu haczyk?

    A.

  • 10. Data: 2007-06-20 16:08:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dzięki! Polbank wygląda fajnie.
    > Powiedzcie tylko, dlaczego (widzę już w kolejnym banku) oprocentowanie na koncie
    > jest większe od oprocentowania lokat? Gdzie tu haczyk?

    na koncie oprocentowanie jest zmienne (moze sie zmienic w kazdej
    chwili), a na lokacie (ze stalym oprocentowaniem) jest stale przez caly
    czas trwania lokaty i w momencie jej zakladanie wiesz z gory ile
    dostaniesz odsetek

    --

    pozdr.
    RobertS