  • 11. Data: 2007-06-20 16:33:25
    Temat: Re: Konto do trzymania większej gotówki - krótkoterminowo
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    20 Jun 2007 17:35:10 +0200, w <6...@n...onet.pl>, "ath"
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dzięki! Polbank wygląda fajnie.
    > Powiedzcie tylko, dlaczego (widzę już w kolejnym banku) oprocentowanie na koncie
    > jest większe od oprocentowania lokat? Gdzie tu haczyk?

    W ciągu 2 miesięcy na % lepszym o 0,5pp zarobisz 166zł. Jeżeli uważasz, że
    warto...

  • 12. Data: 2007-06-20 20:48:50
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    ath napisał(a) w wiadomości: <6...@n...onet.pl>...

    >Powiedzcie tylko, dlaczego (widzę już w kolejnym banku) oprocentowanie na koncie
    >jest większe od oprocentowania lokat? Gdzie tu haczyk?

    Może w TOiP? Zwykle 1. wypłata z takich kont w miesiącu za darmo (często
    również przelew wychodzący), ale następne to ho, ho! Bywa, że każą płacić
    nawet za przeksiegowanie na lokatę :) i to jest dopiero absurd.
    Są jescze Konto Oszczędnościowe w KB, OKO w ING, TOP w Getin ale procenty
    niższe.
    W Polbanku nie wiem jak z opłatami...
    Arek

  • 13. Data: 2007-06-20 22:22:30
    Od: yale <N...@g...com>

    ath wrote:
    > Witam!
    > Szukam konta do trzymania większej gotówki (200tys pln) w krótkim terminie,
    > z góry nie wiadomym (2tyg - 2 miesiące). Oczywiście interesuje mnie jak
    > najwyższe oprocentowanie przy swobodzie wypłaty.

    Jakieś 2 lata temu mając przez jakiś miesiąc luźne 45tys zł na koncie w
    KB dostałem telefon czy nie chciałbym założyć lokaty na preferencyjnych
    warunkach. Może warto indywidualnie porozmawiać w banku?

    Tylko pewnie problemem będzie fakt, że nie możesz zadeklarować na
    sztywno okresu :/

    Samego KB nie polecam z oczywistych względów.

  • 14. Data: 2007-06-21 05:24:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "yale" <N...@g...c
    om> wrote in
    message news:f5c9co$9q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jakieś 2 lata temu mając przez jakiś miesiąc luźne 45tys zł na koncie w KB
    > dostałem telefon czy nie chciałbym założyć lokaty na preferencyjnych
    > warunkach. Może warto indywidualnie porozmawiać w banku?

    Nie warto. Obecnie WIBOR 3M to 4,48%. O ile bank nie ma zorganizowanej i
    popartej kampania reklamowa akcji pozyskiwania depozytow, to raczej watpliwe
    jest, ze zaplaci wiecej niz na rynku miedzybankowym. Dla klientow
    detalicznych oferowane oprocentowanie to WIBID - marza, a WIBID 3M to
    obecnie 4,3%.

    MK

  • 15. Data: 2007-06-23 18:29:27
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Samego KB nie polecam z oczywistych względów.

    możesz rozwinac temat dla nowych na grupie ?
    pzdr
    GL