  • Data: 2012-11-03 12:42:38
    Temat: Konto internetowe PKO BP
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    Hej.
    Niedawno pewna starsza, bliska mi osoba założyła sobie konto internetowe w
    PKO BP.
    Niestety nie doczytała w umowie, że prowadzenie konta jest owszem darmowe,
    ale jedynie w przypadku systematycznego przelewanie na to konto kwoty
    minimalnej 1500 zł.
    W przypadku przelewów niższych comiesięczna kwota za prowadzenie konta to
    6,90 zł.
    Niestety emerytura jest sporo niższa niż wymagane 1500 zł.
    Wpadłem więc na pomysł, że będę "dolewał" lub przelewał całą wymaganą kwotę,
    na 1-2 dni i wycofywał na "z góry upatrzone pozycje".
    Przejdzie ten numer, czy dalej konto będzie obciążane kwotą 6,90 ?
    Nie ukrywam, że dowiedziałem się o założeniu konta "po ptakach" i teraz
    nastąpiło zdziwienie i szukanie po umowach, które się podpisało.
    Zastanawiam nie, czy przelew musi być w jakiś sposób oznaczony - "emerytura"
    "wypłata" itd.?
    Dodam, że konto zostało założone głównie ze względu na bliskość bankomatu
    tejże instytucji, jeżeli jednak ma być tak obciążane, to szybko zostanie
    zlikwidowane.
    Niestety nie jestem zaznajomiony z aktualna ofertą dla niezbyt uposażonych.
    Pozdrawiam.
    WOJO