  • 1. Data: 2002-09-09 14:35:05
    Temat: Konto studenckie
    Od: " Student" <s...@N...gazeta.pl>

    Chcialbym zalozyc konto studenckie. Który bank polecacie, biorac pod uwage
    nastepujace fakty :
    - mieskzam i studiuje w warszawie
    - brak stalych dochodow
    - nie mam konta w innym banku
    - potrzebna jest mi karta "dzialajaca" za granica ( i to w miare szybko ,
    z tego co wiem np. w pekao sa musialbym czekac 3 miesiace)
    - konto bylo jak najprostsze i najtansze w uzyciu

    pozdr.

    Student

  • 2. Data: 2002-09-09 14:44:17
    Temat: Re: Konto studenckie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik " Student"
> [...]
    > z tego co wiem np. w pekao sa musialbym czekac 3 miesiace)
    > - konto bylo jak najprostsze i najtansze w uzyciu

    e-pakiet w Fortis Banku, ale 300 zl/mies musisz im obiecac i koszt 8
    zl/mies.
    za to masz wszystkie bankomaty darmowe (rowniez zagraniczne), i darmowe
    przelewy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-09-09 15:50:00
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    www.multibank.pl

  • 4. Data: 2002-09-09 15:56:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > z tego co wiem np. w pekao sa musialbym czekac 3 miesiace)
    > - konto bylo jak najprostsze i najtansze w uzyciu

    Multikonto JESTEM za 1zl/mc, reszta na www.multibank.pl
    pzd

  • 5. Data: 2002-09-09 16:08:19
    Od: "paulos23" <N...@w...pl>

    Użytkownik " Student" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z tego co wiem np. w pekao sa musialbym czekac 3 miesiace)
    > - konto bylo jak najprostsze i najtansze w uzyciu

    Polecam konto Jestem w MultiBanku. Opłata miesięczna 1 pln, kartę VC
    działającą wszędzie pierwsza 25 pln rocznie (potem wznowienie już 30) - dają
    po 3 miesiącach, ale jak się schludnie wygląda i mówi poprawną polszczyzną
    to dają nawet po miesiącu, dwóch (przy wpływach >1000 pln miesięcznie).
    Oczywiście dostęp przez net, smsy, telefon.... Polecenie zapłaty za free.
    Po pierwszej wpłacie (chyba 50 pln?) debet w wys. 100 pln - taka mała rzecz
    a jednak cieszy.
    Wady? Z bezpłatnych Euronetów można wypłacać tylko wielokrotności 50 pln -
    więc jak chce się wziąć kase na 1-2 piwa to można wypić więcej ;)

    --
    paulos23

  • 6. Data: 2002-09-09 16:57:12
    Od: " Student" <s...@N...gazeta.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> napisał(a):

    > Multikonto JESTEM za 1zl/mc, reszta na www.multibank.pl
    > pzd

    Wszystko pieknie, ale https://form.multibank.pl/cgi-bin/db2/formularz.pl nie
    dziala :-(
    Chyba bede sie musial osobiscie pofatygowac.

    Student

  • 7. Data: 2002-09-09 17:10:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Wszystko pieknie, ale https://form.multibank.pl/cgi-bin/db2/formularz.pl
    nie
    > dziala :-(

    U mnie wszystko ok. Sprawdz kodowanie, czy wersje przegladarki moze to jest
    powodem.

    > Chyba bede sie musial osobiscie pofatygowac.

    Mozna tez przez telefon: 0801 300 000 :-)))

    pzd