  • 1. Data: 2002-09-09 14:06:51
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: t...@p...onet.pl

    Czy ktoś może mnie uświadomić jakie są warunki przyznania , procenty , na jak
    długo , zabezpieczenia itd.

  • 2. Data: 2002-09-09 14:28:23
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś może mnie uświadomić jakie są warunki przyznania , procenty , na
    jak
    > długo , zabezpieczenia itd.

    Kredyt hipoteczny w banku hipotecznym, czy kredyt mieszkaniowy w banku
    zwykłym?
    Poczytaj trochę wstecz, zobacz w www.expander.pl, a najlepiej idź konkretnie
    do kilku banków ...

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-09-11 11:12:50
    Od: "info" <i...@o...pl>

    Dzień Dobry!

    Jestem pracownikiem Firmy OPPENHEIM ENTERPRISE, który przeczytał Pana
    wiadomość. Firma nasza jest na rynku od 9 lat i zawarła dotychczas ponad 20
    tyś transakcji kredytowych współpracując z 7 najlepszymi pod katem kredytów
    mieszkaniowych bankami. Znając bardziej Pana sytuacje finansowa i rodzinna
    moglibyśmy dopasować Pana oczekiwania do jednej z naszych ofert kredytowych.
    Wydaje mi się, ze wygodniej będzie porozmawiać niż mailowac. Proszę o
    kontakt telefoniczny do Pana lub podaje nasz numer telefonu (022) 696 01 70,
    pod którym uzyska Pan wyczerpujące informacje.

    Edyta Barszcz

  • 4. Data: 2002-09-11 11:31:17
    Od: "Pawel" <p...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik "info" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dzień Dobry!

    [ciach markieting]
    > mieszkaniowych bankami. Znając bardziej Pana sytuacje finansowa i rodzinna
    > moglibyśmy dopasować Pana oczekiwania do jednej z naszych ofert
    kredytowych.

    ROTFL. Myślałem, że na topie jest dopasowywanie ofert do oczekiwań, a tu
    okazuje się, że są firmy które biorą kasę za przekonywanie ludzi, że ich na
    coś nie stać.

    Paweł

  • 5. Data: 2002-09-11 12:13:49
    Od: JR <r...@p...pl>

    On Wed, 11 Sep 2002 13:31:17 +0200, "Pawel" <p...@p...gliwice.pl>
    wrote:

    >ROTFL. My?la?em, ?e na topie jest dopasowywanie ofert do oczekiwa?, a tu
    >okazuje si?, ?e s? firmy które bior? kas? za przekonywanie ludzi, ?e ich na
    >co? nie sta?.

    penwie miales jakies niemile doswiadczenia z Oppen...
    ja natomiast jestem zadowolony z ich uslug, poniewaz dzieki ich pomocy
    uzyskalem kredyt hipoteczny w ciagu 3ch (trzech) dni roboczych.
    nie musialm nigdzie latc, blagac, tlumaczyc... dostarczylem im
    potrzebne dokumenty i to wszystko.

    nie chce tu nikogo reklamowac, ale dla mnie bylo to wygodne, poniewaz
    nie mialm czasu na latanie po bankach i skladanie kserokopii
    doklumentow(kazdy chce inne ;]) w kazdym z nich

    pozdrawiam
    Rysiek

  • 6. Data: 2002-09-12 11:12:45
    Od: "Pawel" <p...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik "JR" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uzyskalem kredyt hipoteczny w ciagu 3ch (trzech) dni roboczych.
    > nie musialm nigdzie latc, blagac, tlumaczyc... dostarczylem im
    Nie, nie korzystałem z uslug tej firmy. Przeczytaj po prostu co ta
    dziewczyna pisze (a wlasciwie wkleja z wzorca) - dopasowuję twoje
    oczekiwania do ofert. Jak ja wybierałem kredyt hipoteczny to miałem do
    wyboru kilka wariantów oprocentowania, czyli dopasowywalem oferte do moich
    mozliwosci i oczekiwan. Wiem, ze w praktyce robia to samo, ale chyba mozna
    przeczytac ze zrozumieniem co sie rozsyla po newsach.

    A mieszkanie kupilem w 2 tygodnie, tez z udzieleniem kredytu hipotecznego,
    razem z ogladaniem, wiec te 3 dni robocze to nie jest jakies szczegolne
    halo.

    [...]
    > pozdrawiam
    > Rysiek

    Rowniez.
    Pawel

  • 7. Data: 2002-10-18 14:31:47
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    JR <r...@p...pl> skribis:

> [...]
    >uzyskalem kredyt hipoteczny w ciagu 3ch (trzech) dni roboczych.
    >nie musialm nigdzie latc, blagac, tlumaczyc... dostarczylem im

    A ile wiecej cie to kosztowalo ?

    Pozdrawiam, Leh.

    --
    Zarabiaj pieniadze podczas snu. Czy to mozliwe? Sprawdz:
    http://www.gazeta.sky.pl/books/partner.php?ref=ns