  • Data: 2007-11-06 18:53:10
    Temat: Konto w Millenium
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest teraz jakas promocja, ze w Millenium konto i inne rzeczy sa darmowe.

    Mam tam KK wiec wiem jak wyglada ich system online.

    Moje pytanie sa takie :
    - jak wyglada robienie tam przelewow (hasla jednorazowe, smsowe?),
    - czy da sie do nich przeniesc kredyt odnawialny (dostalem za darmo,
    wiec szkoda mi go tracic, chociaz korzystac poki co nieplanuje).
    - mozna zalozyc jakies konto oszczednosciowe/subkonto gdzie mozna
    trzymac pieniadze tak aby nikt ich nie wyprowadzil jakims dziwnym sposobem ?

    --
    Mithos