  • 1. Data: 2007-11-06 18:53:10
    Temat: Konto w Millenium
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jest teraz jakas promocja, ze w Millenium konto i inne rzeczy sa darmowe.

    Mam tam KK wiec wiem jak wyglada ich system online.

    Moje pytanie sa takie :
    - jak wyglada robienie tam przelewow (hasla jednorazowe, smsowe?),
    - czy da sie do nich przeniesc kredyt odnawialny (dostalem za darmo,
    wiec szkoda mi go tracic, chociaz korzystac poki co nieplanuje).
    - mozna zalozyc jakies konto oszczednosciowe/subkonto gdzie mozna
    trzymac pieniadze tak aby nikt ich nie wyprowadzil jakims dziwnym sposobem ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-11-06 20:05:27
    Temat: Re: Konto w Millenium
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Slavekk napisał(a):
    > W moim interesie jest byś w Mille konta nie zakładał.
    > ;-)

    Dlaczego ? Jestes ich pracownikiem ? :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-11-06 20:12:39
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Jest teraz jakas promocja, ze w Millenium konto i inne rzeczy sa
    > darmowe.
    >
    > Mam tam KK wiec wiem jak wyglada ich system online.

    Podobno nie wiesz bo (podobno) system dla posiadaczy konta działa
    inaczej
    Ale jest demo na stronie.

    > Moje pytanie sa takie :
    > - jak wyglada robienie tam przelewow (hasla jednorazowe, smsowe?),

    a demo?

    nie ma haseł jednorazowych
    Jest:
    Millekod
    H@sło1
    H@sło2
    PESEL/Nr_DOWODU/NR_PASZPORU

    > - czy da sie do nich przeniesc kredyt odnawialny (dostalem za darmo,
    > wiec szkoda mi go tracic, chociaz korzystac poki co nieplanuje).

    tak i można dostać niższe oprocentowanie i o 10% wyższa wartość
    kredytu

    > - mozna zalozyc jakies konto oszczednosciowe/subkonto gdzie mozna
    > trzymac pieniadze tak aby nikt ich nie wyprowadzil jakims dziwnym
    > sposobem ?

    Są Millelokaty

    IMO nie spodoba ci się
    W moim interesie jest byś w Mille konta nie zakładał.
    ;-)

    Sławek

  • 4. Data: 2007-11-06 20:29:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lis, 21:05, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Slavekk napisa (a):

    > Dlaczego ? Jestes ich pracownikiem ? :)

    Jonasz zapewne jestes ;)

  • 5. Data: 2007-11-06 22:50:35
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Tue, 06 Nov 2007 19:53:10 +0100, Mithos wrote:

> [...]
    >
    > Moje pytanie sa takie :
    > - jak wyglada robienie tam przelewow (hasla jednorazowe, smsowe?),

    Nic z tych rzeczy. Jedno "stałe" (można je zmienić odwiedzając bankomat)
    hasło na przelewy (oprócz tego używanego do logowania).

    > - mozna zalozyc jakies konto oszczednosciowe/subkonto gdzie mozna
    > trzymac pieniadze tak aby nikt ich nie wyprowadzil jakims dziwnym sposobem ?

    Można, premia on-line czy jakoś tak się to nazywa.

    Michał

  • 6. Data: 2007-11-07 06:54:39
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > Dlaczego ? Jestes ich pracownikiem ? :)

    Bo ci się nie spodoba.
    I bedziesz pisal tu tony postów o tym jak ci sie nie podoba
    Bo moge dac sie sprowokowac nieopatrznie do prostowania tych glupot ktore tu
    bedziesz wypisywal
    a po co mi to?...
    Gdybys umial sie powstrzymac przed dzieleniem sie z calym swiatem swoimi
    doswiadczeniami, gdybys dopuscil do siebie mysl ze inni juz wiekszosc twoich
    Ameryk odkryli i twoje marudzenie nic nie wnosi, gdybys...
    Niewazne.

    Slawek